yoda Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja... jag har några gubbar (en lvl 41 med 66 wood cut beat that) sen har jag ju högre lvl gubbar (si sådar up på 80) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja... jag har några gubbar (en lvl 41 med 66 wood cut beat that) sen har jag ju högre lvl gubbar (si sådar up på 80) En i min klass heter smoke88 och är rankad 7:a i sverige... han är jobbig och dryg... orka RS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Skryter du eller ger du bort? Om du ger bort så tar jag en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Off-Topic: HemuleN grym "The Punisher" tröja du har på dig On-Topic: jag spelar ibland, men nu var det ett tag sen jag spelade, kommer inte ihåg vilken lvl han är på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag spelar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 En i min klass heter smoke88 och är rankad 7:a i sverige... han är jobbig och dryg... orka RS Är det Hammar? jepp. orka RS. hur tråkigt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Off-Topic: HemuleN grym "The Punisher" tröja du har på dig On-Topic: jag spelar ibland, men nu var det ett tag sen jag spelade, kommer inte ihåg vilken lvl han är på Nepp inte "the punisher" (även om många tror det) det är bara en vanlig random hood-tröja köpt på rockzone i sthlm =/ Punisher logga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nepp inte "the punisher" (även om många tror det) det är bara en vanlig random hood-tröja köpt på rockzone i sthlm =/ Punisher logga Aja my mistake, liknade iaf "The Punisher" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag spelar inte så mycket längre min kompis fick låna min lvl 64 wood cuter nu är han 66 wc (500 yews) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nahh.. har spelat några ggr... men det sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Haha 500 yews (jews) nej tack inte runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men om du inte spelar längre kan du ju ge en gubbe till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Orka spela RuneScape, så tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts