JMC Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nu har jag spelat i ett par timmar och är rätt nöjd med spelet. Stör mig lite på styrningen. Är det samma på PS2? Speciellt om man springer och svänger typ. Gubben vinglar eller hur man ska förklara. Ska det vara så? Tycker inte det va så i VC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vinglar... Förklara. Jag har inte spelat PC-versionen än. PS2-versionen funkar vad jag vet på samma sätt som Vice City... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja alltså gubben ser ut som gummi typ. Sladdrar eller hur man ska säga. Känns lite som en bug. Någon som kan typ filma sin TV och visa hur det ser ut i PS2. Så kan jag jämföra. Filmen behöver bara vara några sekunder långt. Bara den srpnger och "svänger" typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Warez snack!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Warez snack!? Vad får dig att tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vad får dig att tro det. Han kanske inte tror på att några lyckliga kisar har fått det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur han än har fått spelet så är det där inte warez-snack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur han än har fått spelet så är det där inte warez-snack... Importerat eller kanske har någon i hans familj köpt det i USA typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har kört lite av PS2 versionen och jag har inte känt av något konstigt med styrningen, kommer nog få köra PC versionen snart så får vi se! OT: Importerat eller kanske har någon i hans familj köpt det i USA typ! Jag tror inte det Iof får vissa spelet tidigare för att dom inte klarar att skicka alla på release-dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Warez snack!? Warez snack är bullskit. Fick CDn något billigare eftersom jag har kontakter men det är en 100% orginalskiva... Sen felet med den gummi gubben är löst. Va något med mitt grafikkort som ställde till det. Så allt är fixat och löst nu. Kan dock säga at AS är grym!!! Det va värt väntan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ok, nu fick vi svar på det. Hoppas jag också kan köra det snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts