Snoozer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vad gör du när du har SA? Jag kommer skrika mig hes och sitta och spela i 56 h utan att sova. Har ju min cola till hands, så ingen idé att man somnar inte. Ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag ska nog spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har ju min cola till hands Jag ska köpa jätte många red bull och jolt . Sen ska jag spela hela natten(och dagen)(och natten efter dagen)(och...) Redigerad 8 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag ska nog spela det. Samma här, vad ska man annars göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag kommer spela i 56 h utan att sova. Har ju min cola till hands, så ingen idé att man somnar inte. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag ska köpa 2 starka öl korvar köpa en ny dosa Grov Snus och ett 24 coca cola , och ett flak jolt sen ska jag spela tills jag har druckit upp alla color sen ska jag spelai ungefär en vecka till utan attt sova, sen så ska ja sova i en timme sen ska ja spela tills jag dör. jag vet att det är fult att skryta men jag måste skriva vad som finns i min dator AMD Athlon 64 3200+, 2 gb ram, Ati Readon X850 Xt 256 mb , 320 gb hdd, ett as bra ludkort mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har det redan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hengli Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Snälla människor, blir inte spelet mycket roligare om man får sova lite imellan spelomgångarna? Spelet varar längre, spelupplevelsen blir roligare och man slipper se ut som en levande död! Eftersom jag vill få ut så mycket som möjligt av spelet så tänker jag spela utvilad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Installerar det nu, skall sen göra nå roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När det kommer hit hem skall jag installera och spela, men dagen efter så ska jag köpa bil, så SA på kvällarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När det kommer hit hem skall jag installera och spela, men dagen efter så ska jag köpa bil, så SA på kvällarna Vadå för ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag kommer att spela det hela torsdagen (om CDon har skickat ut det till då) och sen åker jag till mina föräldrar och har ett trevligt sommarlov utan dator.. Låter lite knasigt.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur kan man bara tänka på att åka från sitt hus. Man ska sitta inburad på sitt rum med låst dörr med sitt SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 W0rd! Kan du säga vad det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kan du säga vad det betyder? Ordet w0rd betyder ungefär: Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Ordet w0rd betyder ungefär: Håller med till 100% Nej Håller med till 100%! betyder ord, så det så. Edit: ähh skitsamma, något konstigt Redigerad 8 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska köpa en massa godis, dricka och gorby´s! Har ju skolavslutning samma dag så det är nog den bästa avslutnings dagen i mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Som tur är så har man redan haft det i 6 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hultas Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hmm. Spela lite. Man ska verkligen inte sitta uppe och lira 24/7 spelet blir mycket roligare om man får tid att tänka sova på saken osv. Det är DÅ spelet blir KUL! Förövrigt så tror jag att detta spel kommer få 5 stjärnor av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad gör du när du har SA? Äter den .. Men min data är CP i nu läget...HELLT CP *Bankar på tanget bordet*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts