Maxz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Är sugen på att köpa någon WW II film. Har sett ganska många WW II filmer. Band of Brothers, Saving Private Ryan, Enemy at the Gates och ett antal dokumentärer. Någon som har tips på en bra WW II rulle. Dokumentär eller vanliga film spelar ingen roll. Funderar på om den här filmen vore nåt http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...id=40085&&ref=# Men som sagt skriva på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Windtalkers Örnnästet Den Längsta Dagen Järnkorset Kings Go Forth Hitlers hantlanger (alla avsnitt) var rätt bra dokumentär serie. Redigerad 7 juni, 2005 av Hey it`s mr Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har funderat på att köpa Järnkorset, kostar inte så mycket. ´ Har sett några avsnitt av Hitlers hantlangare. Fast orkar inte punga ut 599:- för hela serien. Är "Hitlers sista dagar" och "Undergången - Hitler och tredje rikets fall" bra filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 'En bro för mycket' e rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Örnnästet äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) *Stalingrad *Örnen har landat Redigerad 8 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Der Untergang, alltså Undergången är riktigt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Das Boat, såklart. Det ska ju vara den bästa WWII- filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Pear Harbor är bra i vissa scener men stalingrad är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Pearl Harbor är, tillsamans med Titanic, världens mest överskattade film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Schindlers List Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Schindlers List Wörd på den. Väldigt känslosam film. Annars är väl "Den Tunna Röda Linjen" rätt bra också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) EDIT: Ojdå...du hade visst sett den ^^ Redigerad 8 juni, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Das Boot Der Untergang Stalingrad Örnen har Landat Windtalkers Band of Brothers 'Allå 'allå - hemliga armén (Originaltitel är Allo Allo tror jag.) (Handlar ju iofs inte om kriget, men utspelar sig under kriget i frankrike, enormt roligt faktiskt!! ) The Bunker Kapten Corelli's mandolin (Är inte helt säker på namnet men har för mig att det var något sånt... iofs lite störande att lyssna på Nicholas Cage med italiensk brytning ) Där är några av mina favoriter. *EDIT* Järnkorset Battlegrounds The bridge at Remagan (Minns inte namnet exakt men nåt med Remagan, var ett tag sen jag såg den. ) A bridge too far. Thin Red Line -edit - kom på några till på min favo-lista- Redigerad 8 juni, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 The Thin Red Line var rätt tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Pearl Harbor är, tillsamans med Titanic, världens mest överskattade film! Rätt rätt rätt" Citerar Team Americas Soundtrack : "I miss you more than Michael Bay missed the mark, When he made Pearl Harbor. I miss you more then that movie missed the point, And that’s an awful lot girl." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Järnkorset som dave sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tack för tipsen gubbar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Har också sett järnkorset men tyckte att den var líte konstig i handlingen. Den skiftade lite för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts