Armin_boy89 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hej! Jag har en enkel fråga: Hur får du hultenius kontakt på Rockstar games? Alltså när du får bilder , artiklar , nyheter och sånt av dom?Ringer du dom eller är det någon e-mail adress som används? Vad heter den e-mail adressen? Alltså deras? Tacksam för svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Eftersom rockstar känner till gtasajten, och vet att det är en stor och serriös sida så skickar rockstar material till honom fel forum, flyttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Eftersom rockstar känner till gtasajten Gör dom? Hultenius måste vara stolt Redigerad 13 juli, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Gör dom? Hultenius måste vara stolt Hehe, visste du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är väl Världens 3:e största GtaSajt va?? Har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det är väl Världens 3:e största GtaSajt va?? Har för mig det. Wow.. tjänar hultan pengar på den här sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Wow.. tjänar hultan pengar på den här sidan? Endast genom reklamen antagligen, annars inte ett enda öre vad jag tror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Det är väl Världens 3:e största GtaSajt va?? Har för mig det. Onej, men världens tredje största GTA-forum. Tror dock GTAGaming gått om oss nu... Rockstar besöker GTAsajten lite då och då. Inte för att dom förstår så mycket men dom viss koll på det som händer med GTAsajten. Förut när vi hade kommentarsystemet aktiverat gick dom ofta in och läste kommentarer/reaktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Onej, men världens tredje största GTA-forum. Tror dock GTAGaming gått om oss nu... Rockstar besöker GTAsajten lite då och då. Inte för att dom förstår så mycket men dom viss koll på det som händer med GTAsajten. Förut när vi hade kommentarsystemet aktiverat gick dom ofta in och läste kommentarer/reaktioner. Hur ska dom förstå kommentarerna då? Har du funderat på att göra sidan på engelska också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Nej, GTAsajten förblir svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Skulle varit profssigt om man kunde göra en sida där man välja språk innan man kommer in i forumet... typ som första sida innan man kommer vidare till forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Skulle varit profssigt om man kunde göra en sida där man välja språk innan man kommer in i forumet... typ som första sida innan man kommer vidare till forumet... Som på denna ? http://www.raidtacticalgear.se/ Med dem språken? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om du inte lagt märke till det, så är ju GTASajten sveriges största GTA-sajt? Jo det visste jag, men inte att självaste Rockstar Games känner till Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om du inte lagt märke till det, så är ju GTASajten sveriges största GTA-sajt? Men wow... va stolt du e... du kanske borde tänka på att det gäller att bli USA's störta gtasajt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Men wow... va stolt du e... du kanske borde tänka på att det gäller att bli USA's störta gtasajt kanske? Vi är inte i USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vi är inte i USA! Jo men vem besöker Sveriges störta gtasajt? Jag kan lika gärna besöka Spaniens störta gtasajt .. När man besöker Amerikas störta gtasajt då är det ju nånting.... Det är ju Amerika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Som på denna ? http://www.raidtacticalgear.se/ Med dem språken? haha Jag hade inte tänk dig mig så många språk men... nåt liknande ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jo men vem besöker Sveriges störta gtasajt? Dom som bor i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts