Lindström Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Jaruo, vilket program ska man använda för att dela upp filer till flera .rar? Edit: Inge warez här inte, jag & syrran ska byta dator & hon vill ha kvar alla sina bilder som hon tagit! Tack / Lindström Redigerad 7 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 WinRar! Du vet säkert inte hur men jag bifogar en bild! Jag kanske har fel men jag gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det där finns inte för mig INGET PROGRAM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Gå in på Download.com och sök på Winrar. Det ska gå att dela filer med winrar som finns där. Jag har winrar 3.42 och där kan jag göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Jamen vart trycker man sen då? När man installerat allt? Edit: üft ja fiska! Redigerad 7 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts