mandarinskal Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hejsan! Kan ni skriva lite roliga grejjor man kan göra på GTA SA? Skulle vara härligt med lite nya grejjor som man kan gör som jag inte har kommit på att göra ännu. Skulle vara trevligt om ni skrev lite grejjor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Simma, Köpa Kläder, Spela Basket, Hoppa ner med Go-Kart från Mount Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Simma, Köpa Kläder, Spela Basket, Hoppa ner med Go-Kart från Mount Chiliad. Det sistnämnda där måste jag prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det är kul att spela MP i San Fierro, först åker man och tar en as ful bil, åker och stylar den i Transfender och sen åker man omkring och slårner gammla käringer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det är kul att spela MP i San Fierro, först åker man och tar en as ful bil, åker och stylar den i Transfender och sen åker man omkring och slårner gammla käringer och sånt Kan man styla en bil i MP läge? Det sistnämnda där måste jag prova! Japp det är askul, fast det är roligast när man hoppar från den svarta rampen. Du vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Strimla folk med helikopterns rotorblad Lära sig hitta i SA utan att använda radar och karta Klara spelet till 100% Cruisa runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag tycker det är skitkul att åka med en buss(Coach) och meja ner allt man ser på motorvägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Brukar sno ett flyplan och trixa lite i luften, ända tills jag råkar krascha in i ett hus, då slutar jag spela skiten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det roligaste som finns är att ta en snabb fockin' MC och sätta på någon skön radiokanal... sen åka runt FORT SOM FAN och stunta! WOHOHOO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Köra skitvilt och sen få polisen efter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Stunta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Flyga ned för höga höjder med stora fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ah...Allt dedäär låter bra,men det roligaste enligt mig är att: 1.Ta en NRG-500 och köra in i en militärbas och bli jagad runt av poliser! 2.Ta en NRG-500 och cruisa. 3.Fara runt i storstäder och låta hornet ljuda åt alla dumhuven som inte kan köra! 4.Äta hamburgare tills man spyr,sedan skratta åt reaktionen från mattanterna! Dethär är det roligaste med SA.Nej,förresten en sak till! 5. Mt.Chilliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts