Visa Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Jag är 13 år, men jag kanske kan väl va moderator för SA Är inte säker, för man måste ju vara 16 år Enligt vad du har fyllt i på din profil så är du redan 16+ , och vad kul att du drar upp en exakt en månad gammal tråd.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Jag HAR lyckats på två andra PHPBB-forum. Dock om det var lönt det vet jag inte. Jävla ***** som drar upp en gammal tråd!!!! Missade att söka när detta var aktuellt så såg jag tråden nu och kollade inte så noga och skickade en ansökan snabbt som fan när jag trodde att det var 2 dagar gammalt. Aa va fan.... Redigerad 9 oktober, 2005 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Stänger denna tråd så det inte blir missförstånd. Nya moderatorer kommer att sökas inom några veckor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts