Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur bli man Mod? jag skulle vilja vara det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur bli man Mod? jag skulle vilja vara det. Om du vill vara moderator så får du nog sluta med att göra 1000 nya topics per dag Hultenius väljer vem som ska bli moderator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Om du vill vara moderator så får du nog sluta med att göra 1000 nya topics per dag Hultenius väljer vem som ska bli moderator Ren överdrift! det var i början bara oich det var för typ ett par veckor sedan så släpp det nu! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hur bli man Mod? jag skulle vilja vara det. Det är nog några som vill det. Skaffa hög rang och GTAsajten skicklighet så kommer du kanske få vara det nån gång i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Det är nog några som vill det. Skaffa hög rang och GTAsajten skicklighet så kommer du kanske få vara det nån gång i framtiden. Vart hittar man rangen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vart hittar man rangen? Du får skaffa den genom att vara trevlig och aktiv och stanna länge på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 För att bli mod ska man passa in på detta: * Kunnig * Snäll * Rätt ålder (16+, helst över 18) * Bra svenska * Tidigare erfarenheter? / Initiativtagande? * Aktiv * Respekterad Någon av dessa kan man ju få plocka bort... men ju fler punkter man stämmer in på desto bättre! Vi har många bra medlemmar som kan tänka sig att bli moderatorer så jag kan ju säga att chansen är ganska liten att bli moderator, i alla fall just nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 * Kunnig * Snäll * Rätt ålder (16+, helst över 18) * Bra svenska * Tidigare erfarenheter? / Initiativtagande? * Aktiv * Respekterad Hurray! Stämmer bra på mig. Dock så är jag 13½.. Och, respekterad? Hm, börjar tvivla lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 För att bli mod ska man passa in på detta: * Kunnig * Snäll * Rätt ålder (16+, helst över 18) * Bra svenska * Tidigare erfarenheter? / Initiativtagande? * Aktiv * Respekterad Någon av dessa kan man ju få plocka bort... men ju fler punkter man stämmer in på desto bättre! Vi har många bra medlemmar som kan tänka sig att bli moderatorer så jag kan ju säga att chansen är ganska liten att bli moderator, i alla fall just nu. Kunnig inom vad? GTA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kunnig inom vad? GTA? Nej, införstådd med forumregler, såsom att man inte ska dra upp arton dagar gamla trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 I Forumändringar gör det väl inget? Det kommer väl 1 ny tråd per vecka oftast... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nej, införstådd med forumregler, såsom att man inte ska dra upp arton dagar gamla trådar. Oh my GOD! Arton dagar? herregud!! förlåt mig!! oj.. arton dagar .. halva mitt liv nästan! Dock kan jag göra mig själv till mod. fast på forum som inte är så modifierade som GTAsajten. lyckades inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Dock kan jag göra mig själv till mod. fast på forum som inte är så modifierade som GTAsajten. lyckades inte. Ja, det kan du nog. Haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Ja, det kan du nog. Haha Jag HAR lyckats på två andra PHPBB-forum. Dock om det var lönt det vet jag inte. Bruteforcing is the shit Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag är 13 år, men jag kanske kan väl va moderator för SA Är inte säker, för man måste ju vara 16 år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Jag är 13 år, men jag kanske kan väl va moderator för SA Är inte säker, för man måste ju vara 16 år Bra anledning. Om någon skulle bli mod här så är det ju jag då jag är nästan äldst av alla aktiva(Förutom BOT och .vice och Metanolic), har stor erfarenhet utav hemsidor och vet vad som är rätt och fel. Däremot kan jag vara lite barnslig ibland, men det är en annan femma. Driver även ett webbhotell och har hållt på min internet i ca 6år nu. Låt mig höra din bakgrund. Redigerad 8 oktober, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Bra anledning. Om någon skulle bli mod här så är det ju jag då jag är nästan äldst av alla aktiva(Förutom BOT och .vice och Metanolic), har stor erfarenhet utav hemsidor och vet vad som är rätt och fel. Däremot kan jag vara lite barnslig ibland, men det är en annan femma. Driver även ett webbhotell och har hållt på min internet i ca 6år nu. Låt mig höra din bakgrund. Du vet att vi snackar SA-forumet va? Föresten är posterna tagna för ett bra tag sen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Du vet att vi snackar SA-forumet va? Föresten är posterna tagna för ett bra tag sen Jag vet det, men bara för att man är mod där behöver man inte kunna san andreas, det är ju inte det som är grejen som mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag vet det, men bara för att man är mod där behöver man inte kunna san andreas, det är ju inte det som är grejen som mod. Det är en fördel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Jag HAR lyckats på två andra PHPBB-forum. Dock om det var lönt det vet jag inte. Bruteforcing is the shit Mhm du kanske menar ipb.pl? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts