Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej. Vet ni att vi är borta spammar ni bara ner. Men ni är ju nästan aldrig aktiva i topicarna som blir mest spammade ändå?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kommer sätta mig och läsa igenom alla PM imorgon. På söndag meddalar jag dom berörda och på måndag kan de bli officiella moderatorer. Låter som en hyfsad tidsplan, no? Kan säga redan nu att det blir jobbigt att avgöra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bestämmer du dig aldrig så kan du ta mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Bestämmer du dig aldrig så kan du ta mig *döh* Skicka bara ett PM, om du inte har gjort det... *döh* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Bestämmer du dig aldrig så kan du ta mig Du är ändå bara 14 år typ. Eller? Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du är ändå bara 14 år typ. Eller? 1992, hmm... 12 år gissar jag på... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 1992, hmm... 12 år gissar jag på... Om man är född den 22 May 1992 så är man ju inte 12... då är man 13 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 1992, hmm... 12 år gissar jag på... Amen samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 *döh* Skicka bara ett PM, om du inte har gjort det... *döh* Nej varför skulle jag? Har nog med arbete ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag tycker att han den där KalleR eller vad han heter skulle passa väldigt bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag tycker att han den där KalleR eller vad han heter skulle passa väldigt bra Ajo, han passar nog väldigt bra. Och han har erfarenheter, eftersom han redan är mod på ett forum...Hmm...Vilket var det nu igen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 ...Hmm...Vilket var det nu igen... Jag tror det var ... hmm.. Papperskorgen, visst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Kommer sätta mig och läsa igenom alla PM imorgon. På söndag meddalar jag dom berörda och på måndag kan de bli officiella moderatorer. Låter som en hyfsad tidsplan, no? Kan säga redan nu att det blir jobbigt att avgöra. Ska du arbeta på din födelsedag? Grattis, BTW! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Jag är alldeles för inaktiv på GTA-forumsdelarna för att ansöka, även om det är för sent nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är de nya mods valda än? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Japp, och de har tackat ja. Så jag antar att våra nya moderatorer är utsedda. Men nu är jag för trött för att skriva så ett officiellt statement kommer imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Japp, och de har tackat ja. Så jag antar att våra nya moderatorer är utsedda. Men nu är jag för trött för att skriva så ett officiellt statement kommer imorgon. Yaaaay! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Japp, och de har tackat ja. Så jag antar att våra nya moderatorer är utsedda. Men nu är jag för trött för att skriva så ett officiellt statement kommer imorgon. Fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Cortez skulle vara en BRA modd ! Roligaste skämtet någonsin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Roligaste skämtet någonsin Måste vara kul att vara så lättroad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts