Everest Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Tackleberry, det räcker med att han bestämmer på LiSA projektet, orka han. Jag tycker Azore, inte Arman ska han få vara pollmann och moderator. LiSA-projektet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jaja...Visste inte att du hade en PS2...Sorry då bossen Det har jag inte heller... lånade den bara ett par månader... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det har jag inte heller... lånade den bara ett par månader... Dum snubbe som lånar ut San Andreas...Skulle jag aldrig göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 LiSA-projektet? Ja Lost in San Andreas, en klistrad tråd av Jocken i San Andreas forumet. Tackleberry bestämmer verkligen där, läs igenom tråden så ser du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Dum snubbe som lånar ut San Andreas...Skulle jag aldrig göra Äh, jag lånade egentligen bara Playstationet och sedan San Andreas av en annan kompis som jag fortfarande har kvar i hyllan... borde väl lämna tillbaka den efter att jag har köpt PC-versionen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har alltid undrat vad ni Moderatorer skriver i Admin forumet... Hmm... Vad gör ni där igentligen? Dom pratar om hur soet du är... Dom pratar om hur najs du är... Dom pratar om din fina häck... Osv osv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har alltid tänkt Azore eller Arman som moderatörer. Eller SlewMe,vet inte riktigt varför just SlewMe men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker absolut att Azore ska bli moderator i SA-forumet, han är väldigt trevlig och har svar på det mesta. Tackleberry med. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ja Lost in San Andreas, en klistrad tråd av Jocken i San Andreas forumet. Tackleberry bestämmer verkligen där, läs igenom tråden så ser du. Någon måste ju ta tag i det hela, eller hur? Har du något tips för hur jag skulle kunna sköta det bättre? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Någon måste ju ta tag i det hela, eller hur? Har du något tips för hur jag skulle kunna sköta det bättre? Det är klart och du gör det på ett bra sätt. Det är bra att du tar tag i det, du är den rätta personen för sånnt, ja du gillar det du gör och så. Men en moderator plats är för mycket. På nått sätt. Edit: Tackleberry, jag sa inte att du var dålig eller att du inte skulle få ta tag i det, utan jag bara förklara för honom min anledning. Förstår du? Redigerad 9 juni, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Det är klart och du gör det på ett bra sätt. Det är bra att du tar tag i det, du är den rätta personen för sånnt, ja du gillar det du gör och så. Men en moderator plats är för mycket. På nått sätt. Edit: Tackleberry, jag sa inte att du var dålig eller att du inte skulle få ta tag i det, utan jag bara förklara för honom min anledning. Förstår du? Ja, jag förstår. Tack för att du förklarade för Everest förresten. Redigerad 9 juni, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Okej, kommer börja hänga där när jag får SA.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har alltid tänkt Azore eller Arman som moderatörer. Eller SlewMe,vet inte riktigt varför just SlewMe men... Tack Jag har kunskaper sedan långt tillbaka att sköta både forum, communitys och hemsidor men då jag inte gjort så gott intryck på detta forum hittills så ser jag ingen anledning till att ansöka till mod. Gjorde ett community för länge sedan i ASP och nu driver jag som sagt webbhotellet beffo, har ju även haft massor med "mellan" hemsidor men dem ska vi inte gå in på då jag kan räkna upp många. Forum jag är mod på just nu är webbforum.com och beffos där jag är admin. Det var ju lite kort då, men jag har som jag sa lite tidigare inte gjort så gott intryck här så att jag skulle aldrig bli vald moderator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan är 15 år! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Dom pratar om hur soet du är... Dom pratar om hur najs du är... Dom pratar om din fina häck... Osv osv... Näääh? Hur kan du veta det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför just 16, själv är man bara 15 :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har alltid undrat vad ni Moderatorer skriver i Admin forumet... Hmm... Vad gör ni där igentligen? Duh, gissa. Vi har undersökningar vilka vi ska banna och trackasera. Sen tar vi en i mängden var dom och skriver hans namn där så får alla ge honom varsin varning inom en vecka. Foo real: Ganska dött forum. Skriver om lite saker som rör forumet som inte medlemmar har med och göra. Säger till om vi ska åka bort så folk vet om att man inte är hemma och ta hand om forumet. That kind of shit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ohh....Ska inte vi få läsa vilken dag hultan far till Spanien? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ohh....Ska inte vi få läsa vilken dag hultan far till Spanien? Nej. Vet ni att vi är borta spammar ni bara ner. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej. Vet ni att vi är borta spammar ni bara ner. Haha, such evil.. Det gör vi i alla fall.. Muahahaha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts