GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du vet väl inte vad han har fått i PM-lådan? Nej men det lilla jag har sett i trådarna, och där har Jocken fått mer skit imot vad StellHell har fått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag rekomenderar någon utav: Tackleberry el. Arman Eller kanske Azore Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag rekomenderar någon utav: Tackleberry el. Arman Eller kanske Azore Azore vore bra! Han är trevlig och ger nästan alltid dom bästa svaren! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Arman eller Azore... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Arman eller Azore... Cortez skulle passa som modd.... Vad är det för fel på han ? Fasst Tackleberry skulle osså kunna passa in på gta sa forumet.... Varför inte ta dem två ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Arman eller Azore... Arman har vad jag vet ingen PS2 så han kanske inte har spelat SA ännu...Ett krav är ju att man ska veta mycket om spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Tackleberry, det räcker med att han bestämmer på LiSA projektet, orka han. Jag tycker Azore, inte Arman ska han få vara pollmann och moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Inte Tackleberry, det räcker med att han bestämmer på LiSA projektet, orka han. Jag tycker Azore, inte Arman ska han få vara pollmann och moderator. Okej... Azore... Föresten, han är ju osså brauu! Azore och Cortez ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Arman har vad jag vet ingen PS2 så han kanske inte har spelat SA ännu...Ett krav är ju att man ska veta mycket om spelet Ehrm... har varvat San Andreas... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ehrm... har varvat San Andreas... Arman ägde! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tackleberry tycker jag. Eller kanske Vigge? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vigge! Han kan rätt mycket om datorer och kasnke kan hjälpa till när nya members inte får igång sitt SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ni behöver inte nominera. Releasen av San Andreas väntar och efter det ett hav med moddar. Vi kommer att behöva några fler moderatorer, dels till SA-forumet och dels till modding-forumet. Vi behöver ~1-3 moderatorer. För att söka om dessa platser, skicka ett PM till mig med följande: 1. Presentation 2. Ev. tidigare erfarenheter. 3. Ålder. 4. Vart du helst vill jobba, i SA-forumet eller moddingforumet. 5. Varför du vill ha moderatorjobbet. Ett absolut måste är en ålder på 16+ år. Nya moderatorer kommer att krönas om några dagar/någon vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ni behöver inte nominera. Vi nominerar inte, vi bara hoppas Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Arman har vad jag vet ingen PS2 så han kanske inte har spelat SA ännu...Ett krav är ju att man ska veta mycket om spelet En moderator är väl inte till för att svara på frågor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 En moderator är väl inte till för att svara på frågor? Ja om de vill kan de ju, men jag har alltid tänkt så att det är membersen som ska svara på frågorna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Det verkar som om du inte kan ta lite skit. Är man moderator får man väl ta konsekvenserna, samma när det gäller dommare. Över lag. Jag tål kritik, jag filtrerar bort det ändå och folk får tycka illa om mig om dom vill det. Jag har ändå mina snuttefiltar kvar på min lunar. Det första som ploppar upp i mitt huvud när jag tänker på GTAsajten är StellHell och Einstein. Lolz. Einstein är celeb här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Har alltid undrat vad ni Moderatorer skriver i Admin forumet... Hmm... Vad gör ni där igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ehrm... har varvat San Andreas... Jaja...Visste inte att du hade en PS2...Sorry då bossen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Över lag. Jag tål kritik, jag filtrerar bort det ändå och folk får tycka illa om mig om dom vill det. Jag har ändå mina snuttefiltar kvar på min lunar. Lolz. Einstein är celeb här. Dom sitter och snackar med varrandra om Paris Hiltons porrulle är bra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts