Crice Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har bytt namn, förut hette jag arwin_e_proffs_på_sa eller något.. Det var ju för fan jag som frågade efter Mafia hatt förresten . : ) Jaså, arwin_e_proffs_på_sa... ja, honom känner vi ju alla till... Eller? Mystiken tätnar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaså, arwin_e_proffs_på_sa... ja, honom känner vi ju alla till... Eller? Mystiken tätnar... Jaja men nu vet du ju vem jag är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kunde inte morsan och farsan ha sett till att göra mig tre år tidigare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det behövs nog bara en moderator, såg Hawkeye inne idag. Det är väl han som varit borta ett tag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det behövs nog bara en moderator, såg Hawkeye inne idag. Det är väl han som varit borta ett tag? Hawk är väldigt aktiv på topicen Realese just nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Alltså är det inte bättre att Hultenius skickar ett mail till några personer som han tror kommer passa som moderator? Det tror iaf jag. Sen om den personen vill vara det eller ej är väl en annan sak. Arman skulle iaf passa bra tror jag. Honom känner nog alla till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Alltså är det inte bättre att Hultenius skickar ett mail till några personer som han tror kommer passa som moderator? Det tror iaf jag. Sen om den personen vill vara det eller ej är väl en annan sak. Arman skulle iaf passa bra tror jag. Honom känner nog alla till. Ja, jag håller med. Arman skulle passa bra som moderator, tycker jag. Edit: Utan att fjäska skriver jag det. Redigerad 8 juni, 2005 av Marwin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Ja, jag håller med. Arman skulle passa bra som moderator, tycker jag. Edit: Utan att fjäska skriver jag det. Jag tyckte det förut, men har tappat respekten för han då han har sagt endel dumma saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag, som högt värderad och respekterad medlem, skulle gärna se Azore som moderator över SA-forumet. Han kan mycket, och har en trevlig stil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Kan vara ett plus om de nya moderatorerna är några man känner till, också. Inget illa menat, såklart. Känner man till xstreem? Eller är jag en sån ingen tänker på... Hmm... Hade gärna ställt upp, men man är ju 14 (den 17:e Juni) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Känner man till xstreem? Eller är jag en sån ingen tänker på... Hmm... Hade gärna ställt upp, men man är ju 14 (den 17:e Juni) Det första som ploppar upp i mitt huvud när jag tänker på GTAsajten är StellHell och Einstein. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag, som högt värderad och respekterad medlem, skulle gärna se Azore som moderator över SA-forumet. Han kan mycket, och har en trevlig stil. Tycker också det! han är verkligen en sån person som förtjänar att vara mod. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Huskvarna också, är bara 11 . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Cortez skulle vara en BRA modd ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hm, Tackleberry kanske? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Cortez skulle vara en BRA modd ! Kolla vilka smarta människor det finns. =) Tack för komplimangen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag, som högt värderad och respekterad medlem, skulle gärna se Azore som moderator över SA-forumet. Han kan mycket, och har en trevlig stil. Håller med håller med håller med, sickade PM till Hultan och sade att jag tycker han ska vara moderator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Enligt mig så har inte du fått så mycket skit Du vet väl inte vad han har fått i PM-lådan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nya mods... coolt! Jag gillar att vara domare är van vid att ta skit men de forumen som är förslagna är nog inte rätt område för mig... Orka med San Andreas forumet... Där borde det finnas en robotadmin som kan sålla bort topicar... Har aldrig orkat vara där på grund utav alla rent ut sagt skittopicar som finns och nu när det kommer till PC & Xbox så lär det behövas många nya moderatorer. Och då kanske jag kan våga öppna mina ögonen för det området igen! wohoo! Och modsforumet har jag nog aldrig varit inne på... kan inget... Drömmen skulle vara övrigt men där har vi ju redan så duktiga mods *nyp i kinden* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tycker arman borde skicka ett pm. Han är moderatoraktig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts