Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 JAAAAA!!!!!! Jag kan flyga Dodon!!! jag hade inte försökt flyga dodo på ett bra tag så jag åkte till flygplatsen för att göra ett försök att lära mig, jag gjorde ungefär som jag brukade göra förut alltså värma upp motorn, trycka på dodo-down o.s.v men den här gången flög jag över hela Staunton tills jag kraschade i en byggnad vid callahan Bridge. 41 sekunder! Förut hade jag inte gjort några SSV-uppdrag, kan det vara så att det blir lättare att flyga dodon när man klarat några uppdrag i SSV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Njä... de tror jag inte....det blev inte lättare för mig iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag åkte till flygplatsen när jag var på portland!! Då kunde jag flyga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Jag åkte till flygplatsen när jag var på portland!! Då kunde jag flyga!! Det finns väl ingen flygplats på portland??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Trög!!! Jag åkte till flygplatsen när jag vbar på portland!! Jag hade inte klarat av portland!!!!! Så jag åkte till SSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Trög!!! Jag åkte till flygplatsen när jag vbar på portland!! Jag hade inte klarat av portland!!!!! Så jag åkte till SSV lite konstigt formulerat nåja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 JAAAAA!!!!!! Jag kan flyga Dodon!!! jag hade inte försökt flyga dodo på ett bra tag så jag åkte till flygplatsen för att göra ett försök att lära mig, jag gjorde ungefär som jag brukade göra förut alltså värma upp motorn, trycka på dodo-down o.s.v men den här gången flög jag över hela Staunton tills jag kraschade i en byggnad vid callahan Bridge. 41 sekunder! Förut hade jag inte gjort några SSV-uppdrag, kan det vara så att det blir lättare att flyga dodon när man klarat några uppdrag i SSV? du behöver inte "värma upp" (jag tror du menar varva upp) dodon innan du statar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 du behöver inte "värma upp" (jag tror du menar varva upp) dodon innan du statar!! det går bättre då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 det går bättre då... jag märker ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 jag märker ingen skillnad. ¨Jag tror det iallafall... För mig går det bättre iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Sluta käbbla om detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Sluta käbbla om detta nu... Vi för faktist en diskusion här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Trög!!! Jag åkte till flygplatsen när jag vbar på portland!! Jag hade inte klarat av portland!!!!! Så jag åkte till SSV Ehum... det kan inte vara möjligt? Flygplanen dyker upp först när man gjort uppdraget "Grand Theft Aero" på Staunton Island... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Nej!! Jag hittade planet!!! Vid helikopter platan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Sluta käbbla om detta nu... DET ÄR JU DET FORUMET ÄR TILL FÖR LILLA GLASSBIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 DET ÄR JU DET FORUMET ÄR TILL FÖR LILLA GLASSBIL. jaja...för all del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 "Grand Theft Aero" på Staunton Island... På SSV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2002 Jag har uppdaterat min GTA-sajt med en enkel Dodo-guide. Arvids GTA-sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2002 Testa att lyfta och flyga med dodon med den vyn där man ser allt ur förarens perspektiv, alltså den där man inte ser dodon(Om nån inte vet så byter man vy med C). Det är otroligt häftigt att flyga på det här sättet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts