Henrik3 Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Hur flyger man dodo planet egentligen? Har läst alla guider här på forumet och den engelska guiden men klarar inte det. Jag vet att man ska gasa och trycka på dodo down tills det kommer gnistor och sedan släppa upp dodo down knappen, då åker planet upp som en raket i luften och krashar rakt ner i marken som en sten. <_< Snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Håll på "Dodo Down"knappen tills den flyger rakt, och sen varje gång du ser nosen på Dodon ska du hålla på "Dodo Down"knappen tills den kommer rakt igen. Efter ett tag kommer Dodon inte att visa nosen mer och då behöver du antagligen ingen mer hjälp. Mvh Stoffe PS: Flyg inte över Unique Jumps! För då blir ju allt i Slowmotion, och då är det inte lätt att flyga! Och sväng inte förrän du har gjort så att nosen på Dodon inte kommer upp! Och flyg INTE över kanten på kartan! Då kommer spelet att krascha och du får starta om. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Håll på "Dodo Down"knappen tills den flyger rakt, och sen varje gång du ser nosen på Dodon ska du hålla på "Dodo Down"knappen tills den kommer rakt igen. Efter ett tag kommer Dodon inte att visa nosen mer och då behöver du antagligen ingen mer hjälp. Mvh Stoffe PS: Flyg inte över Unique Jumps! För då blir ju allt i Slowmotion, och då är det inte lätt att flyga! Och sväng inte förrän du har gjort så att nosen på Dodon inte kommer upp! Och flyg INTE över kanten på kartan! Då kommer spelet att krascha och du får starta om. Japp flyg absolut inte över unique jump....ja gjorde det och ja ni som vet...man blir ARG!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Håll på "Dodo Down"knappen tills den flyger rakt, och sen varje gång du ser nosen på Dodon ska du hålla på "Dodo Down"knappen tills den kommer rakt igen. Efter ett tag kommer Dodon inte att visa nosen mer och då behöver du antagligen ingen mer hjälp. Mvh Stoffe Kanske inte hålla...mer små trycka... Har flygit i över 1200s... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Kanske inte hålla...mer små trycka... Har flygit i över 1200s... ooooooooooooo... hä!? Hä!? HÄ!? Hä-hä-hä!? HÄ-HÄ-HÄ!?!?!? HÄ-HÄ-HÄ-HÄ-HÄ-HÄ!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Kanske inte hålla...mer små trycka... Har flygit i över 1200s... De e Låååååååååååååååååååååångt!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Jaaaa då vet man hur man flyger va kul jag måste genast gå o se om jag kan...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Jaaaa då vet man hur man flyger va kul jag måste genast gå o se om jag kan...... Du kanske kan flyga, men inte i 1200sek. !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 vem har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 HEDAGARDEN såklart!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Asså vad gör jag för fel när jag försöker lyfta med dodon?? Så här brukar jag göra: 1. Jag ställer planet i början av den långa startbanan och riktar in det mot Staunton Island. 2. Håller in gasen samtidigt som jag trycker ner bromsen 3. När motorn fått upp sin fart släpper jag bromsen och trycker genast på Dodo-down. 4. Ungefär när jag passerat häften av startbanan skrapar nosen i marken och jag släpper Dodo-down knappen. 5. Dodon lyfter några meter upp i luften för att efter några sekunder åter sjunka ner igen, trycker jag på dodo-down för att räta ut planet sjunker det också. Vad gör jag för fel? Borde inte planet stiga mycket högre i starten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Asså vad gör jag för fel när jag försöker lyfta med dodon?? Så här brukar jag göra: 1. Jag ställer planet i början av den långa startbanan och riktar in det mot Staunton Island. 2. Håller in gasen samtidigt som jag trycker ner bromsen 3. När motorn fått upp sin fart släpper jag bromsen och trycker genast på Dodo-down. 4. Ungefär när jag passerat häften av startbanan skrapar nosen i marken och jag släpper Dodo-down knappen. 5. Dodon lyfter några meter upp i luften för att efter några sekunder åter sjunka ner igen, trycker jag på dodo-down för att räta ut planet sjunker det också. Vad gör jag för fel? Borde inte planet stiga mycket högre i starten? det är klart att planet sjunker när du trycker "dodo-down" det är ju det den är till för. i starten får du inte lyfta för mycket för då tappar du fart. så tryck lite lätt på "dodo-down knappen precis efter att du har lyft, du ska trycka så mycket så att dodon börjar peka lite nedåt, då sjunker det en bit sen rätas det upp av sig själv. sen får du hålla på så att flyga upp och ner hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 det är klart att planet sjunker när du trycker "dodo-down" det är ju det den är till för. i starten får du inte lyfta för mycket för då tappar du fart. så tryck lite lätt på "dodo-down knappen precis efter att du har lyft, du ska trycka så mycket så att dodon börjar peka lite nedåt, då sjunker det en bit sen rätas det upp av sig själv. sen får du hålla på så att flyga upp och ner hela tiden. I de guider jag har läst står det att man aldrig ska trycka på Dodo-up knappen förutom när man landar, men hur gör man då för att komma till ställen som donalds trädgård som ligger jättehögt upp? Stiger planet mer automatiskt efter att man flugit en bit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 om du trycket på dodo down så du sjunker en bit och sen stiger du atomatisk, håller su bra lutning på planet kommer su lite högre än du var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 om du trycket på dodo down så du sjunker en bit och sen stiger du atomatisk, håller du bra lutning på planet kommer så lite högre än du var förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag tycker inte det händer så mycket på din sajt Hedagarden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag tycker inte det händer så mycket på din sajt Hedagarden... Jag har mer eller mindre lagt av..... Väntar på GTA Vice City istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Vilken är dodo down knappen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Det e ba o ändra på options !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2002 Vilken är dodo down knappen?? 6:an på num-paden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts