mikael_nr1 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Hej. Jag ska köpa GTA SA till xbox nu. Jag undrar hur man spelar in stuntfilmer från xboxen. Hur kan man få in dom i datorn sen och så. Jag har sett många stuntfilmer från ps2 och undrar hur dom gör!!??? Snälla var på ert soligaste humör när ni svarar. Redigerad 7 juni, 2005 av mikael_nr1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Tror man ska koppla in bild kabeln i grafikkortet! och köra med ett filmprogram i datorn.. Vet tyvär bara den infon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Du måste ha ett tv kort eller ett grafikkort med video in.. med rätt kablar och program kan du spela in på datorn från din xbox... kräver en del kunskap för att få d att bli bra dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Okej. Tack. Men jag skulle gärna vilja att någon med erfarenhet av detta till ps2 svarar! Jag har det inte riktigt klart för mig än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Snälla svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Se till att du har ett kort med Tv-in. Ett hett tips: Sökfunktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts