armin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag vet att det redan fins 1 000 000 trådar om detta men jag vill starta en ny (OBS : OCH INGA KOMENTARER OCH GNÄLL TACK) Vilken 3 uppdrag tycker ni är roligast ? Själv gillar jag dom uppdrag som man ska vara tyst och kniv hugga andra som en spion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ehh den finns redan massa sånna här trådar Body Harvest med The Truth Are You Going To San Fierro? med The Truth Don Peyote med The Truth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det är nog 1.End of the line 2.Home in the hills (eller nåt sånt ) 3.Los desperados Det är nog de roligaste uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Går inte välja... älskar i princip alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag vet att det redan fins 1 000 000 trådar om detta men jag vill starta en ny (OBS : OCH INGA KOMENTARER OCH GNÄLL TACK) Vilken 3 uppdrag tycker ni är roligast ? Själv gillar jag dom uppdrag som man ska vara tyst och kniv hugga andra som en spion. Hur kan de vara 100000 trådar när de är 400000k+ post? Eller har jag missat nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nästan alla uppdrag är skitroliga, fast den som jag kom och tänka på nu va " Reuniting The Families ", men jag vet att det finns massa mer som e skitroliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 När man ska bryta sig in i Caligulas valv, det är underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Breaking the bank at caligula's. första uppdraget(kommer inte heller ihåg vad uppdraget heter). uppdraget va mäst kul för att det va då jag kände att storyn hade börjat Los desperados. det va en skön känsla att känna när man tog över bit för bit av LS. edit: tack Godfather! Redigerad 8 juni, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Breaking the bank at caligula's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Första uppdraget heter In The Beginning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Första uppdraget heter In The Beginning Menar det uppdraget när man cyklar ifrån ballas. heter inte det typ "big smoke", eller något sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Menar det uppdraget när man cyklar ifrån ballas. heter inte det typ "big smoke", eller något sånt?? Jo juste, aa det heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Breaking the bank at caligula's end of the line det där när man ska smyga i mad doggs hus och ta någon skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts