madin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vem kommer göra första modden till SA på gtamods.com dåe hoppas det blir ett fordon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Först lär ju inte jag vara iaf. Men min Audi kommer jag nog släppa till sa (dock ej till vc tror jag) nångång. För arbetet på den går ju faktiskt frammåt. Sakta men säkert dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
madin Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Först lär ju inte jag vara iaf. Men min Audi kommer jag nog släppa till sa (dock ej till vc tror jag) nångång. För arbetet på den går ju faktiskt frammåt. Sakta men säkert dock. Guttans jag ska ha den i mitt SA ia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hmm... tänkte bara på att man kan styla bilarna, hur blir det om man kör en bil till ett stylighus och försöker styla? ditlimmade cheva spoilers på en audi? crachande spel? hmmm och äter hmmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Först lär ju inte jag vara iaf. Men min Audi kommer jag nog släppa till sa (dock ej till vc tror jag) nångång. För arbetet på den går ju faktiskt frammåt. Sakta men säkert dock. Härligt. I like audi. Vilken modell är de du gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hmm... tänkte bara på att man kan styla bilarna, hur blir det om man kör en bil till ett stylighus och försöker styla? ditlimmade cheva spoilers på en audi? crachande spel? hmmm och äter hmmm.... Antagligen borde det väll bli som att göra skinns med CJ? I stället för bara ett skin (som tidigare) krävs nu tre skins (då CJ är smal, normal, tjock). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Härligt. I like audi. Vilken modell är de du gör? Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27366 guardian: Lär ju ändå vara så att delarna är bundna till speciella bilar av just den anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27366 guardian: Lär ju ändå vara så att delarna är bundna till speciella bilar av just den anledningen. Fungreande länk... Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27366 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts