Elander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag kan inte logga in på msn... jag skriver rätt och allting står rätt.. Det funkar med sådana E-messenger....men jag vill ju att mitt normala ska funka... vad ska man göra??? plz....HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vänta ett tag o testa senare. kan ju också testa starta om datorn. har funkat för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vänta ett tag o testa senare. kan ju också testa starta om datorn. har funkat för mig.. Har testat båda delarna nu......FUNKAR EJ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Att msn är konstigt är inte något nytt precis... men ändå så har alla det Redigerad 7 juni, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har du senaste MSN eller sitter du och häckar på ett 6.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag använder 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det är 7.0 som suger. Ha 6.2 och var glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men vart får jag tag på 6.2 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Men vart får jag tag på 6.2 då? . http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts