Gäst Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jo jag håller på med en GTASida...Och jag undrar om denna design är bra?? Jag kommer att ha ett litet newsscript i den vita rutan för er som undrar? Säg inte SKITDÅLIG för jag brukar inte använda såna har bakgrundsdesigner så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 .mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja, snygg va den inte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Hemsk, avskyvärd, BORT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ge lite konstruktiv kritik istället för att bara dissa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag orkar inte kolla upp, men hoppas inte att du (Godfather) har klagat på Tobias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Bättre än vad jag kan göra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Ge lite konstruktiv kritik istället för att bara dissa den Okej, gör som du säger. Gör om allt. Gör en fin sida, inte platt och mjäkig i paint. Lär dig photoshop eller ett mer avancerat bildredigeringsprogram än just paint. Enklast, ge upp sidan totalt, ingen kommer gå in på den eftersom att dom har gtasajten. Vill du göra en websida, gör en personlig sida istället. Redigerad 7 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Beror på hur du själv vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ser ut att vara gjort i Paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag gillar designen, Inte helt perfekt, men jag har nog inte gjort mycket bättre själv. Om du har tid så kan du ju försöka lära dig flash och göra en flash hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag gillar designen, Inte helt perfekt, men jag har nog inte gjort mycket bättre själv. Om du har tid så kan du ju försöka lära dig flash och göra en flash hemsida. Varför ska han göra det? Inte alls lika funktionellt som en vanlig sida, om man nu inte är expert på att skapa flashapplikationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Om jag ska komma med konstruktiv kritik så tipsar jag om följande... 1. Längst upp i vänsterkanten: sätt den i mitten av boxen! 2. Längst upp: Sätt den också i mitten av boxen. 3. Menyn: Minska avståndet mellan kategorierna eller fyll ut annars så ser det helt sjukt ut... Redigerad 8 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts