leftbehind Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Bli medlem på ett nytt Metallica forum som Frenzy byggt upp, riktigt trevligt faktiskt, varför inte kolla in det? Och kanske bli medlem? Det är nytt men, det var ju GtaSajten också innan. Nu vill jag heller inte höra: "ÖÖöhöh! Wannabe GtaSajten" eller "Ni vill bara leka mods och makthavare" Så har ni nått vettigt att säga, säg det, annars: Go fuck yourself Metallica forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 ÖÖöhöh! Wannabe GtaSajten!! Ni vill bara leka mods och makthavare!! (Reggad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Wann... Det var inget! (EDIT: F*uck, stell hann före) Men var det inte förbjudet att göra reklam för andra forum? Redigerad 7 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Maybe, har ingen aning, regga er o håll käft ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Maybe, har ingen aning, regga er o håll käft ( ) Du bestämmer inte över oss så håll käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Du kanske inte fatta att den uppochnervända smileyn var menad så att sånna som du ska fatta att jag skoja. Om det finns fler som Godfather - räck upp en hand, så berättar jag att jag skojade när ja sa håll käft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Blev medlem där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Reggad. Btw, Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Fler nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Nu fattar jag inte riktigt. De andra forumen som det gjordes reklam för här blev nobbade och mobbade, men detta blev accepterat. Är det för att många gillar metal, eller för att leftbehind är medlem nr 1609? Redigerad 8 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Nu fattar jag inte riktigt. De andra forumen som det gjordes reklam för här blev nobbade och mobbade, men detta blev accepterat. Är det för att många gillar Metallica, eller för att leftbehind är medlem nr 1609? Mystiken tätnar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det är för att Metallica äger. Hitta någon som har haft större inflytande på metalmusiken så skulle jag tacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det är för att Metallica äger. Hitta någon som har haft större inflytande på metalmusiken så skulle jag tacka. Black Sabbath, Hendrix och Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Det är för att Metallica äger. Hitta någon som har haft större inflytande på metalmusiken så skulle jag tacka. Jag vet inte hur det är med dig, men jag accosierar inte GTA med metal. Egentligen råkade jag blanda ihop "metallica" med "metal" (jag trodde metallica var slang för metal). Redigerad 8 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Black Sabbath, Hendrix och Zeppelin. Och sist men inte minst, Deep Purple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Du kanske inte fatta att den uppochnervända smileyn var menad så att sånna som du ska fatta att jag skoja. Om det finns fler som Godfather - räck upp en hand, så berättar jag att jag skojade när ja sa håll käft. Fattar du inte att jag skojade när ja svarade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Queen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Gör ett GNR forum istället. Mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Black Sabbath, Hendrix och Zeppelin. Jo black sabbath tänkte jag på. Men dom har väl mest haft inflytande på hårdrocken än metalen ? EDIT: jag tänker mer på nya band nu altså ! Som soad och slipknot osv... Redigerad 8 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts