m0rd0r Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 SKa inte fuska, men vet ett sätt att tjäna pengar på genom hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Fuskar när jag har klarat storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men snälla nån man köper ett spel för att det ska vara lite utmaning men om man fuskar så har man helt tappat den känslan... Så mitt tips är att spela igenom det en gång HELT utan fusk... Sedan kan man lajja runt hur man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Om man fuskar varför är man då medlem på en sån här sida?. Då kan man vara medlem på typ någon dålig fuska sida. Där man frågar vad vapenfusket är istället för att fråga vart det finns vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tänker fuska när jag cruisar, ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har fuskat på 1 uppdrag bara...ÅNGRA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts