Didier Sachs Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag ska klara det först kanske 1467 gånger utan att fuska sen ska ja fuska en gång ni då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fusk existerar inte i min värld, tänk att dom inte finns så går det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Först ska jag fuska, sen ska jag skriva 200 trådar på forumet om varje uppdrag, sen ska jag sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Stort kanske, och det är när jag har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Själv klarade jag spelet utan fusk först 1 gng, sen en gång med fusk men ej på uppdrag och en gång med fusk all the way så jag har klarat spelet 3 ggr redan och ni har ej spelat det hahaha...Enligt mig så kan det ej va möjligt att ni som ska ha det på PC längtar som vi PS2 spelare gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gussmuss Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jopp det kan vi för vi dödar oss själva genom att 1.Vi får dö och vänta i typ 8 månader till 2.Vi förbjuder oss själva att kolla på ps2 screenshots för att inte bli suktade mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag ska klara det först kanske 1467 gånger utan att fuska sen ska ja fuska en gång ni då ? Innan du har klarat det tusen gånger (Då menar jag verkligen KLARAT, 100% Annars har du varvat) har nästa GTA släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snoozer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 När man klarar spelet några gånger så kan det vara ok att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Själv klarade jag spelet utan fusk först 1 gng, sen en gång med fusk men ej på uppdrag och en gång med fusk all the way så jag har klarat spelet 3 ggr redan och ni har ej spelat det hahaha...Enligt mig så kan det ej va möjligt att ni som ska ha det på PC längtar som vi PS2 spelare gjorde Jag har också klarat det tre gånger, utan fusk, och jag ska köpa det nu för att min cd är trasig. Varför tror du inte att de som ska ha det på pc kan längta lika mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 INTE! INTE FUSKA! ' Iaf inte i början! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag fuskar bara när jag leker i spelen, dvs. jag gör inga uppdrag eller liknande som jag sparar efteråt. Då är jag seriös och spelar utan fusk! Vill ju inta ha stats som säger "-3566 Total Liar" eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nej. Iaf inte förrän jag klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Spelar tills jag tröttnar på uppdragen sen kommer jag modda och fuska vilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Spelar tills jag tröttnar på uppdragen sen kommer jag modda och fuska vilt Det där gav mig en idé.. Man har två installationer av SA på hårddisken En som man spelar Seriöst med, och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv Redigerad 7 juni, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ska lira igenom storyn först utan att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det där gav mig en idé.. Man har två installationer av SA på hårddisken En som man spelar Seriöst med, och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv Så har jag gjort med vice city, eller inte exakt så, hade en som jag moddade på, och en som jag lirade mta med (ska göra samma sak med san andreas, fast då blir det nog 3 installationer, en för sa-mp, en för seröst spel, och en för modding) ot; Tycker som många andra, klara spelet först och fuska sen-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Det där gav mig en idé.. Man har två installationer av SA på hårddisken En som man spelar Seriöst med, och en som man har tankat en 100% save film på och moddar och cheatar och stuntar osv Så gjorde jag med både GTA 3 och Vice City. Den riktiga installen som jag spelade seiöst på, sen den andra som jag modda ut av bara helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Varför tror du inte att de som ska ha det på pc kan längta lika mycket? Därför att dem flesta, inte alla, men dem flesta har sett kört på ps2 eller sett ngn köra på ps2, hört vad som händer i uppdrag, sett bilder, stuntfilmer så dem vet ungefäär hur det ser ut m.m för oss på ps2 va ju allt nytt för ingen hade ju kört innan oss ju så allt va ju nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Har redan fuskat SA (PS2) så mycket att det inte är roligt längre...not Helvete! Klart man ska fuska sönder skiten! Redigerad 8 juni, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag skall absolut inte fuska, då förstör man spelet direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts