Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Cypress Hill - Insane In The Brain. Eller inte Vote : NWA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Röstade på dre och snoop.. men med eftertanke så at NWA jävligt feta.. och tupac är inte heller så pjåkig.. Redigerad 8 juni, 2005 av Sjolander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote: Warren G & Nate Dogg - Regulators "Koppla av" låt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Tråkigt med alla som röstar "annat"! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Men kom igen vafan! Vote : annan ,Sugar Hill Gang-Rappers Delight Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dav89 Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 The Notorious B.I.G! RIP Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 The Notorious B.I.G! RIP Ledsen, det finns ingen låt som heter så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alfy90 Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Alla låtarna är grymma så det var svårt att välja. Tycker att NWA - Fuck The Police är den bästa men jag ville verkligen rösta på NWA så därför röstade jag på Straight Outta Compton. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Alla låtarna är grymma så det var svårt att välja. Tycker att NWA - Fuck The Police är den bästa men jag ville verkligen rösta på NWA så därför röstade jag på Straight Outta Compton. Alla tråduppdragare är så idiotiska så det är svårt att välja. Tycker att alfy90 är den mest idiotiska och jag vill verkligen rösta på honom så därför votar jag "Banna honom ?" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Ush fy och blä. Röstade på Nuthin' but a g thang. Enda raplåten jag gillade i SA. Hatar annars rap. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 (redigerad) Cypress Hill - Insane In The Brain Den enda som jag känner igen + den är ju grym Åh jävlar, kammal tråht Redigerad 26 oktober, 2006 av DimpZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Vote: 2pac - dear mama, tycker changes elelr until the end of time skulle vara med, dom är ju mer legendariska ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 2005 är så jävla.. 2005. *DÖD* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts