Spankdogg Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Såg hårdrockstråden och tänkte testa samma sak med klassiska Hiphop-låtar. Hoppas att jag har representerat alla artister på ett bra sätt, även om många har flera klassiker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote:N.W.A - Straight Outta Compton för att de är bäst och de ända av typ 1 en låt som jag har nog hört på denna lista. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 ???- King of the underground är den enda hip-hoplåt jag gillar, den hörde jag i Tony Hawk's Underground (1) i samma veva som jag började gilla Kiss Vote: Annan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Vote; Annan Coolio - Gangsta's Paradise, Down Low - Johnny B, Dr. Dre feat. Snoop Doggy Dog - Still D.R.E edit: Glömde Innercircle - Bad Boys, fast när jag tänker efter så är det mer reagge Redigerad 7 juni, 2005 av Ace Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Tycker du borde tagit med NWA - Fuck the police, och NWA - Express yourself. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Tycker du borde tagit med NWA - Fuck the police, och NWA - Express yourself. Valde faktiskt mellan de två låtarna och Straight Outta Compton! SOU drog dock längsta strået eftersom det var den som N.W.A slog igenom med och är mest klassisk. Eftersom det bara finns 15 platser så försökte jag också bara ta med en låt av en viss artist, för att göra plats åt andra artister. För övrigt förvånad att Cortez inte röstade på 2pac Redigerad 7 juni, 2005 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 NWA-Straight outta Compton, den enda låtan jag har hört som fanns med på listan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Null Vote.. Jag har inte hört någon av dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 NWA - Express yourself och så är 2Pac - Changes också bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote: Annan (Jay-Z - Encore) [Now can I get an encore, do you want more] [Cookin raw with the Brooklyn boy] [so for one last time I need y'all to roar] [Now what the hell are you waitin for] [After me, there shall be no more] [so for one last time people make some noise] Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Valde faktiskt mellan de två låtarna och Straight Outta Compton! SOU drog dock längsta strået eftersom det var den som N.W.A slog igenom med och är mest klassisk. Eftersom det bara finns 15 platser så försökte jag också bara ta med en låt av en viss artist, för att göra plats åt andra artister. För övrigt förvånad att Cortez inte röstade på 2pac Jag har inte röstat än, tro inte nåt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 För mycket gangsta rap? Vote: NWA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 VOTE:Annan Run DMC feat. Aerosmith - Woalk this Way(stavning?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Jag har inte röstat än, tro inte nåt. rolleyes.gifDags att göra det snart eller? För mycket gangsta rap? tongue.gif Är det din åsikt eller är det en fråga? I vilket fall som helst så är det inte särskilt mycket gangsta-rap bland alternativen. Bara lagom Redigerad 7 juni, 2005 av Spankdogg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vått: Niggaz With Attitude - Straight Outta Compton Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nuthin but a G Thang... ...fast egentligen är min favorit The Pharcyde - Passin Me By. Det är bara det att det är så tråkigt att rösta på "annan"... Mest klassisk är dock Straight Outta Compton. Bäst av alternativen är nog CL Smooth's och Commons, om man räknar rent tekniskt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Dags att göra det snart eller? Är det din åsikt eller är det en fråga? I vilket fall som helst så är det inte särskilt mycket gangsta-rap bland alternativen. Bara lagom Ja men alla är bra låtar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Kan inte mycket Hip-Hop. Men jag gillar Hood Took Me Under med Compton's Most Wanted. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vote: N.W.A - Straight Outta Compton finns ju massa mer förstås Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 "Michael Pras - Ghetto Supastar" och "Run D.M.C. - It's Like That" är underbara! Så, Vote: Annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts