TobbeP Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag hinner aldrig rädda lance på Death Row han dör hela tiden. hann nästan en gång skulle då hämta trashmastern men då är den borta!!! dör lance när man har honom i bilen också eller? för isåfall får inte sjukhuset vara långt borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 kolla tidigare topics <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jag hinner aldrig rädda lance på Death Row han dör hela tiden. hann nästan en gång skulle då hämta trashmastern men då är den borta!!! dör lance när man har honom i bilen också eller? för isåfall får inte sjukhuset vara långt borta! Nej det gör han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TobbeP Skrivet 2 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Klarade det! kom ut med lance, hoppade i trashmastern tänkte: jippi dom kan inte preja mig! körde mot utgången, för skarp kurva trashmaster la sig på sidan *en massa svordommar* så jag fick hoppa i den andra bilen, men puh det var svårt! tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 lol....behövde du "trashmaster" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TobbeP Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 nja, men jag hoppa iden ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 tihi jag använde den bilen som dem fula gubbarna gömmer sig bakom när man kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts