Didier Sachs Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag tog en info tiding om San Andreas i en Expert butik , nära plattan i stockholm . Där står det att det inte bara är bättre grafik och ljud, där stog det också att det var fler uppdrag och fler radiokanaler, jag ror inte på det , men jag tror inte på det ? men är det nån som har hört det ryktet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vad jag har hört är det bara grafiken som har ändrats. Sen har dom ju lagt till inspelning, och möjligheten att ha eget soundtrack osv. Men jag tror inte dom har lagt till några nya uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det luktar bullshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Det enda sånt jag har hört är att man kan få reklamjinglar emellan sina egna låtar när man lägger in mp3 i spelet. Så att det ska bli som en radio ungefär. Samt att grafiken har blivit lite bättre. EDIT: Stavfel. Redigerad 8 juni, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts