Siana Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Om ni inte redan visste det, är jag med i en ungdomsdel för en lokaltidning i Göteborg, Graffiti i tidningen GP (www.gp.se/graffiti- ni kan exempelvis läsa en inte allt för bra recension av StarWars III- spelet som jag skrivit.) Vad jag nu (idag) ska göra är en lista över topp fem mest efterlängtade spelen. Då vill jag inte bara ha med de spel jag längtar mest efter, utan jag vill höra med spelnördarna vad de tycker. Så säg mig! Vilka spel är de mest efterlängtade? (Till PC, GC, PS2, XBOX, GBA och NDS) De spel som ska vara med hittils (har slängt in en del själv också): Linjerna efter betyder hur många som nämt spelet. Battlefield 2 //// Legend of Zelda: Twilight Princess /// Stalker / StarCraft ghost / Quake IV // Hellgate: London / Age of Empires 3 / Måste snart skriva artikeln så snabba er på om ni vill ha nåt med Redigerad 7 juni, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Nya zeldaspelet till Gamecube och Stalker till PC bland annat. EDIT: Fin rencension, kändes lite rörig bara. Redigerad 7 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Det nya Zelda, och Sanandreas till PC. Edit: Battlefield 2, som Jacker sa. Redigerad 7 juni, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Battlefield 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Skriver en topp fem i min första post, och ändrar den med tiden folk säger annat som får fler "röster" Tac HEW, jag vet jag gilla den inte så mycket har gjort en grymt mycket bättre recension av Metroid Prime... Vetifan om den e uppe bara.. *edit* Jepp de e den! Gå in på spel/M-P det är inte den till DS asså utan Metroid Prime 2... Redigerad 7 juni, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Battlefield2 utan tveckan. Och GTA san andreas till pc/xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Battlefield2 utan tveckan. Och GTA san andreas till pc/xbox San Andreas finns redan, även om man ofta gör om en del detaljer när man byter konsol så är det inte ett helt nytt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Tac HEW, jag vet jag gilla den inte så mycket har gjort en grymt mycket bättre recension av Metroid Prime... Vetifan om den e uppe bara.. *edit* Jepp de e den! Gå in på spel/M-P det är inte den till DS asså utan Metroid Prime 2... Din Metroid Prime 2 rencesion var verkligen bra, speciellt andra stycket Efter bara en stunds spelare är jag helt förbluffad av spelet. Känslan är total. I en liten bubbla sitter jag för att kunna överleva, jag är omgiven av slemklumpar i mörkret, samtidigt som livsmätaren piper hotande. Små misstänkta varelser springer runt på marken, det är svårt att inte hålla byxan våt och jag vill från stund till stund gömma mig under en blå växt och ropa på mamma. Känslan är total, jag har fått mig en riktig tarmvändare och Echoes har slukat åtskilliga timmar. Det enda negativa jag kan se var att du både i början och slutet har skrivit "känslan är/var total" Ontopic: Hellgate: London, är verkligen spänd över att se om de kan göra ett bra rpg spel i fps Quake 4, inte jätte längta eftersom att jag inte gillar Doom 3 specielt, verkar ju vara i samma veva, likadan grafikmotor i varje fall Age of Empires 3, blev ju riktig imponerad av screenshotsen Redigerad 7 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det enda negativa jag kan se var att du både i början och slutet har skrivit "känslan är/var total" Mm vet såg också det när jag läste igenom den... Lite surt... Jag tar med dina förslag på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Battlefield 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag tar det som en vote BTW: Snygg avatar... Man blir ju pilsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nu avslutar jag detta och skriver min artikel. Spelen som kommer med är: Battlefield 2 Legend of Zelda: Twilight Princess StarCraft ghost Quake IV Samt ett till som jag inte bestämt ännu... Jag har inte exakt gått efter vad folk sagt, men det är ju min artikel och min lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag tar det som en vote BTW: Snygg avatar... Man blir ju pilsk Hehe . Det var tänkt som en vote också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 San Andreas finns redan, även om man ofta gör om en del detaljer när man byter konsol så är det inte ett helt nytt spel San andreas från ps2 till PC är ett helt nytt spel. Grafiken, BUGGARNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 San andreas från ps2 till PC är ett helt nytt spel. Grafiken, BUGGARNA Det räcker inte... Sedan ska jag inte skriva att det släpps till nån speciell konsol, så då ser det knäppt ut om det står att San Andreas är kommande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Om man inte får välja SA så blir det nog, hm. Brothers In Arms: Earned in Blood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det räcker inte... Sedan ska jag inte skriva att det släpps till nån speciell konsol, så då ser det knäppt ut om det står att San Andreas är kommande... Jag skrev pc/xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag skrev pc/xbox Men han ska ju skriva en artikel om de mest efterlängtade spelen och där ska han inte skriva vilket format de kommer till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ok, Age of Empires 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 METAL GEAR 4!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts