LunCh Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 En liten dum fråga men är det någon som vet hur man kissar på det skulle vara myckte enklare att släcka eld då vilken knapp osv.. tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag har hört att det inte ska funka att kissa i spelet men det ska släppas en patch som fixar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Det funkar ej...som jag tycker är konstigt eftersom det står typ Think whit your lower part of your body,när man har dött av eld. Men det ska komma mod så man kan göra det. Matteus va för ... :P Redigerad 7 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Det funkar ej...som jag tycker är konstigt eftersom det står typ Think whit your lower part of your body,när man har dött av eld. Men det ska komma mod så man kan göra det. Matteus va för ... Förlåt förlåt. Ska vara långsmmare nästa gång Redigerad 7 juni, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Okej, tack tack det var det som fick mig att fundera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det roliga är att man brinner så ska man pissa på sig själv så råkar han svälja pisset...lite små roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fins det någon svenska hemsida man kan bäställa det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts