Mark Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Bad Taste, såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Cannibal Holocaust, Cannibal Ferox och Braindead tror jag väl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Braindead och Cannibal Holocaust Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Braindead och Bad Taste är underbart underhållande och slafsiga! Håller med, Inte särsklt läskiga men blodiga och sjuka.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Braindead, zombie holocoust(stavning) och Bat taste typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Saw... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Evil Dead... ...knappast... ...låskig... Hahahaha EVIL DEAD 2.. så j*vla softa ljudefekter som när han hugger huve av ett "monster" då använder dem en ballong som ljudefekt. alla som ser detta, bums ner och hyr filmen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Dawn of the dead, Day of the dead och Land of the dead är väldigt blodiga alla 3. jag tycker dock tycker inte j dom är äckliga för det är så jäkla overkligt, jag tycker katastroffilmer är äckliga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Sluta dra upp gamla topicar! *closed* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts