SpokPlumpen Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag seglade, åkte bil och sov. Annars är nationaldagar inget att fira tycker jag. Skiter fullständigt i om Sverige fyller år eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag var hos min farmor och farfar och åt för mycket av allt som gick att äta Det var gott! Sedan så lärde min bror mig fina saker på trumman. Skoj Sket för övrigt i Svenska Flaggans dag, som det EGENTLIGEN heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vad skall man fira? Typ att vi är ett fegt gnälligt över-politiskt korrekt land om man ska fira ska man göra det för att vi bor i ett jävligt bra i-land jag menar, alla patrioter å nazzar firar typ ju för att sverige är sverige jag firade, fast var ej så seriös.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 lyssna på nazi-musik (dock mindre seriöst ) var allmänt svensk Vad är det för svenskt att lyssna på nazist-musik och göra tyska hälsningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Ops... Redigerad 7 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag seglade, åkte bil och sov. Annars är nationaldagar inget att fira tycker jag. Skiter fullständigt i om Sverige fyller år eller inte... Haha du vet tydligen inte vad nationaldagen innebär va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 När var den dagen? den missa ja helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Mjölkstuvade makaroner och kötbullar på dagen... ...allvarlig politikdisskusion på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Rökbomber allday! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag firade min dahg genom att löka hemma. firar inte nationaldagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Degade här hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Vad är det för svenskt att lyssna på nazist-musik och göra tyska hälsningar? Jag tycker man är jättesvensk när man gör tyska hälsningar, har på sig amerikanska kläder och hänger på pizzerian (typ det alla nazzar gör) fast all skit med rasbiologin är från början en svensk idé edit: och har engelska kängor Redigerad 8 juni, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Var med Johanna, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Folkets marsch fortfarande.. Det som menas med allt tyskt som ni pratar om där uppe är vit-enhet, inte för att man är pro tysk som det kan uppfattas som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Satt upp flaggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Spelade volleyboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 .var på 13-årskalas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Sov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Eftersom Sverige bara har en netionaldag för att ha en så firade jag den inte. Tycker det är onödigt. Eftersom "vi" var ett förtryckarland förr, så är det ingen dag "vi" kan kalla "vår" frigörelsedag. Som Norge. Deras nationaldag firas ju för att de blev fria från Sverige... Att fira själva flaggan tycker jag är onödigt. Men lite ledighet den sjätte tackar man ju inte nej till! (Även om det var okej att vara ledig på pingst innan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tija - pingst är en frikyrklig högtid. där kan du prata om förtryck.. och att kalla sverige ett 'förtryckarland' visar bara hur dålig du är på att uttrycka dig eller hur dåligt påläst du är. sverige var en STORMAKT. ett land med landytor på platser där andra språk talades. på den tiden var det att härska eller dö som gällde runtom i europa. och nationaldagen handlar inte om att fira sveriges krigshistora.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts