berit Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, ni hörde frågan firade, fast jag är ingen jävla patriot, gjorde det mest för skoj skull drack öl, grillade korv å lyssna på nazi-musik (dock mindre seriöst ) var allmänt svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Nej, men jag såg många ha flaggor på bilarna och bussarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Spelade Silent Heroes och kämpade för kung och fosterland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Va hemma o spela Swat 4. Det var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Var hemma och fixade specialeffekter till min DHTML-meny. För kung och fosterland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Åt pizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Åt pizza. Lyssna på metallica. Spelade gitarr. somnade 03.30 så gissa vem som är trött nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Firade me kussarna,åt skitstor lunch, spelade match ( vann me 8 - 1 )drog tillbaka till kussarna va en stund till me dom sen drog ja hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Åt pizza. Lyssna på metallica. Spelade gitarr. somnade 03.30 så gissa vem som är trött nu Kanske din bror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Satt på tåget hela dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vid midnatt fotograferade jag de vissna svenska flaggorna som bara hängde ner och var dyblöta, riktigt härligt att fotografera. Sen så åkte jag bil i 4 timmar, fast därinnan pluffade jag iväg några fulla fjortisar, kommer och stör mig, fanskapare. Länge leve anti-nationaldagen. Vad skall man fira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Satt vid tv:n och hade allmänt tråkigt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Satt vid tv:n och hade allmänt tråkigt. . W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Spelade Locomotion hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Orka fira Nationaldagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Spelade CSS hela dagen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Spelade CoD UO hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Gjorde inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag var på laserdome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Lyssnade på nationalsången via mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts