HK_47 Skrivet 31 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag har tröttnat på min sega golf nu och börjat fundera lite på en sån här: Toyota Celica Pengarna har jag men vad tror ni? Kostar den mycket att äga, drar den mycket etc ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Grattis StellHell . Eller hur är känslan att sätta sig i bilen SJÄLV och glida iväg, obeskrivbar? Klarade mitt teoriprov på första försöket, uppkörningen likaså. Jag kör en Volvo v40 T4. Fresta mig inte ännu mer har 2 år kvar till körkort klarar inte av att vänta snart =/ lär ju lätt va en utav livets skönaste känslor(enligt mig) Fräsh bil föresten hur har du råd att tanka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Haha inte nog med att han får all negativ kritik på TPC, det sprider sig hit också... Azores 940, ny internet-plåga All negativ kritik? Dem gillar inte att man har nummerplåt på spoilern eller nätgrill. Sprider sig hit? Det får du nog utveckla lite grann.. Internet-plåga? Ignorera min bil så slipper du "plågan". .sluta förstöra den släng dit grillen och köp nya plåtar o sätt på deras avsedda plats.. Varför sluta förstöra den? Jag har sagt det förr, jag säger det igen, jag väntar med att slänga på grill tills jag köpt turbogrill.. Varför nya plåtar? Duger bra de som sitter på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 All negativ kritik? Dem gillar inte att man har nummerplåt på spoilern eller nätgrill. Sprider sig hit? Ja, negativ kritik... det är knappast nån som är positiv till nya grillen och plaseringen av nummerplåten. och ja, det spriter sig hit eftersom metan tog upp det här med Anledningen till att du ska beställa nya plåtar är för att det gör väldigt mkt för helhetsintrycket. fräscha plåtar, och hela bilen ser fräschare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Ja, negativ kritik... det är knappast nån som är positiv till nya grillen och plaseringen av nummerplåten. och ja, det spriter sig hit eftersom metan tog upp det här med Anledningen till att du ska beställa nya plåtar är för att det gör väldigt mkt för helhetsintrycket. fräscha plåtar, och hela bilen ser fräschare ut Kul att det sprider sig. Tycker grillen ser för jävlig ut. Nya plåtar står inte precis överst på inköpslistan, de jag har får duga ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) har bil men inte körkort, ska försöka få det så fort som möjligt Redigerad 2 september, 2005 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 har bil men inte körkort, ska försöka få det så fort som möjligt Vad är det för bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Låt mig gissa... en beemer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Varför sluta förstöra den? .hehe, det säger väl sig självt.. fräscha nummerplåtar gör oerhört mycket för utseendet.. mycket mer än man i sin vildaste fantasi kan tänka sig.. kostar ju bara 60kr/st oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 .hehe, det säger väl sig självt.. fräscha nummerplåtar gör oerhört mycket för utseendet.. mycket mer än man i sin vildaste fantasi kan tänka sig.. kostar ju bara 60kr/st oxå.. Jo, men det får bli lite senare. Först och främst vill jag ha turbogrill. Nätgrillen jag har nu måste ju bort! Tycker nätgrillen är värre än nummerplåtarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Vad är det för bil? BMW 730iA 1989 Stor kokainsläde som står och sover i garaget, har inte tagit ut den på 2 mån, batteriet är dött, sen så är försäkringskostnaderna hemska! Men annars en fet bil att sladda runt i, lite motorsvag men helt ok Det roliga med en sån bil är att de kostade multum som nya men idag går att fås till ett attraktivare pris, fast bilen blir ju inte sämre för det, den är ju fortfarande skitstor, samt lyxig! Bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag har tröttnat på min sega golf nu och börjat fundera lite på en sån här: Toyota Celica Pengarna har jag men vad tror ni? Kostar den mycket att äga, drar den mycket etc ?? Hmmm... Det beror ju helt på motorstyrkan. Vi har en Corolla -93 här hemma, och den drar bara 0,7-0,8 liter milen... Den där tror jag inte KAN dra mer än 1 liter milen, kanske till o med drar lika lite som vår Corolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Hmmm... Det beror ju helt på motorstyrkan. Vi har en Corolla -93 här hemma, och den drar bara 0,7-0,8 liter milen... Den där tror jag inte KAN dra mer än 1 liter milen, kanske till o med drar lika lite som vår Corolla... Herregud, min snöskoter drar 3,14 liter milen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Köp en hyffs modern insprutare, och konventera den till etanol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Herregud, min snöskoter drar 3,14 liter milen. Jo men då har den ju matta som drivhjul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag fyller 18 i januari.. ska förhoppningsvis köra upp så fort som möjligt efter det.. sen så får jag väll åka omkring i familjens andra bil, en Vit Renault 5 gts väldigt rolig bil att köra, dock otroligt ful ska nog köpa en clio eller en 206a om nåt år eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jag fyller 18 i januari.. ska förhoppningsvis köra upp så fort som möjligt efter det.. Det gör jag också, men i skolan börjar vi inte med körkortet förrän under vårterminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Jo men då har den ju matta som drivhjul. Mjoo, accelerar snabbare än en t.ex motorcykel också. Iaf min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Mjoo, accelerar snabbare än en t.ex motorcykel också. Iaf min.. Att den accelererar snabbare än en motorcykel säger mig inte mycket, finns motorcyklar med 20 hk och det finns motorcyklar med över 100. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Fresta mig inte ännu mer har 2 år kvar till körkort klarar inte av att vänta snart =/ lär ju lätt va en utav livets skönaste känslor(enligt mig) Fräsh bil föresten hur har du råd att tanka den? Hur jag har råd?. Jag jobbar Den dricker rätt bra, men det beror helt på hur man kör också. Om du håller en hemlis så körde jag från Göteborg igår kväll kl 21.44 och var i Helsingborg norra 22.49 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts