KalleR Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Sjysta bilar! Har du överhuvudtaget rört limmon? Svarar åt honom... här har du en projekttråd med det mesta han gjort med den: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=72719 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Svarar åt honom... här har du en projekttråd med det mesta han gjort med den: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=72719 .tackar jodå, visst har jag gjort massa saker.. här är en gammal låst tråd med mer projektbilder o sånt: http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=46355 inte säkert att alla gamla bilder funkar i den tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Drar upp topicen för att säga.. JAG TOG MITT KÖRKORT IDAG!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Drar upp topicen för att säga.. JAG TOG MITT KÖRKORT IDAG!!!! GRATTIS!! Hur känns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Drar upp topicen för att säga.. JAG TOG MITT KÖRKORT IDAG!!!! Grattis!!, jag har fortfarande inte orkat boka uppkröningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hade uppkörning idag. Kuggade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hade uppkörning idag. Kuggade Vad kuggade du på? Övningskör btw, gjort sen i Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Är en i**** när det gäller bilar och plugga. Men jag hade en sjukt bra lärare. Klarade på exakt 4 månader. Första teoriprovet och uppkörningen! Ska sattsa på Mc nästa vår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Grattis StellHell . Eller hur är känslan att sätta sig i bilen SJÄLV och glida iväg, obeskrivbar? Klarade mitt teoriprov på första försöket, uppkörningen likaså. Jag kör en Volvo v40 T4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2005 Jag börjar övningsköra snart, ska bara fixa synundersökning så snart som möjligt. Har testat att köra lite tidigare, fast inte på vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Andra teori lektionen på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Drar upp topicen för att säga.. JAG TOG MITT KÖRKORT IDAG!!!! Märker att ingen reagerar om en mod drar upp en 2mån gammal topic för att säga något så intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Märker att ingen reagerar om en mod drar upp en 2mån gammal topic för att säga något så intressant. Han är moderator. Moderator= makt och respekt. Kan hända att han missbrukar den, men han är bara en vanlig dödlig människa som vi andra (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Märker att ingen reagerar om en mod drar upp en 2mån gammal topic för att säga något så intressant. Var så snäll och ge mig en länk till en mer passande topic om jag får be? Och säg inte att jag skulle skapa en ny för att säga att jag fått körkort. Sluta tjaffsa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vad kuggade du på? Övningskör btw, gjort sen i Mars. Backade på en trottoarkant till att börja med. Sedan höll jag dåligt tempo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Drar upp topicen för att säga.. JAG TOG MITT KÖRKORT IDAG!!!! Grattis Stellan. Redigerad 18 augusti, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Asslicking. Grad 10/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Asslicking. Grad 10/10. ^What he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Men jag övningskör för fullt med 940:in .sluta förstöra den släng dit grillen och köp nya plåtar o sätt på deras avsedda plats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) .sluta förstöra den släng dit grillen och köp nya plåtar o sätt på deras avsedda plats.. Haha inte nog med att han får all negativ kritik på TPC, det sprider sig hit också... Azores 940, ny internet-plåga Redigerad 18 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts