SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jag har varit här i 2 år. Men inte aktivt okej ? Och nej jag är inte 12 utan 14 och nej jag luktar inte kiss. Så haha! Dissad. Haha, tror du seriöst att du äger folk eller? 12 och 14 är samma sak för oss gamla gubbar, jag och stell. Dessutom kan du inte säga olika saker helatiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Jag har varit här i 2 år. Men inte aktivt okej ? Och nej jag är inte 12 utan 14 och nej jag luktar inte kiss. Så haha! Dissad. Ska jag skratta eller gråta? vs. :'( ? ... vs. :'( ? ..... vs. :'( ??? And the winner is... ------> --- Så hur kom jag i kontakt med GTAsajten? Jag googlade efter en mod till GTA3 som hette "Real GTA3" eller nåt sånt. Det var då jag hittade själva forumet. Men sidan kände jag till sen innan. Tror jag fann den när jag skulle läsa nåt om Vice City. Redigerad 22 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Haha, tror du seriöst att du äger folk eller? 12 och 14 är samma sak för oss gamla gubbar, jag och stell. Dessutom kan du inte säga olika saker helatiden. Det gör jag inte ? Jag har sagt hela tiden att ja hittade sidan första gången för 2 år sen. Men då kollade ja typ bara 2-3 ggr. Jag har bara varit aktiv här i typ en månad. Kanske mer. Högst 2. Så har jag sagt hela tiden. NÖJD ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Aldså, det var en gämförelse. Hemma hos mig, tag med egna kondomer. Jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jämförelse. Du är ett bröd. Och jag är jäst här. Get it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag har varit här i 2 år. Men inte aktivt okej ? Och nej jag är inte 12 utan 14 och nej jag luktar inte kiss. Så haha! Kissad. Då hade du gärna fått formulera dig bättre i ditt andra inlägg på sida 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Då hade du gärna fått formulera dig bättre i ditt andra inlägg på sida 8 Men efter det så skrev jag ju att jag hade varit inne typ 2-3 ggr för typ 2 år sen. PÅ sidan 8. Punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Dissad. Wtf. vart dissade du han? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Wtf. vart dissade du han? =) Ingenstans tror jag. Var bara arg och jag kom inte på något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ingenstans tror jag. Var bara arg och jag kom inte på något annat. Du är mig en liten sötplutt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Minns inte... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Du är mig en liten sötplutt Mm. Tack KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Mm. Tack KalleR. Ironi är något helt främmande för dig va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ironi är något helt främmande för dig va? Mm. Det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Mm. Det är det. Vad jag egentligen menade var att du är en liten töntigt gangsta-hiphop-neger-wannabe som varken kan föra diskussion eller argumentera som folk och jag tycker inte du har ett skit här att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad jag egentligen menade var att du är en liten töntigt gangsta-hiphop-neger-wannabe som varken kan föra diskussion eller argumentera som folk och jag tycker inte du har ett skit här att göra. Mm tack detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Mm tack detsamma. Skulle Kaller inte ha ett skit här att göra? Han är den helt klart bästa moderatorn enligt mig och många andra. Kan bara säga till dig. Deam, Nu får du ett helvete. I guess u are banned in two-three weeks Redigerad 26 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Skulle Kaller inte ha ett skit här att göra? Han är den helt klart bästa moderatorn enligt mig och många andra. Kan bara säga till dig. Deam, Nu får du ett helvete. I guess u are banned in two-three weeks Eeeh. För vad skulle jag va bannad? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Eeeh. För vad skulle jag va bannad? Haha. Ganska enkelt. Du spammar mycket, Spam>Varningar>5 varningar> BANN Och du har uppnått dina 5 varningar inom 2-3 veckor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Ganska enkelt. Du spammar mycket, Spam>Varningar>5 varningar> BANN Och du har uppnått dina 5 varningar inom 2-3 veckor tror jag. Haha okej. Jag har inte fått en enda varning än men. Du har säkert rätt. Men KalleR har så jävla fuckat fel om mig så jag var tvungen å skriva det där hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts