ZcruweN Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 ERROLS_TRUMMA tipsade mig om denna sida och sa att den var jätte bra. Ett besök och pang så var jag fast vid denna underbara sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Röst: gogglade runt.. Jag letade efter nyhter till GTA SA på google och hittade denna fina sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Skrev in GTASajten i adressfältet yepo. - Registrerade mig på forumet när jag tyckte det dröje för länge mellan nyheterna på GTASajten som jag hade besökt i ca 3 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 VOTE: Minns inte. Tror det var nån kompis som sa att sidan va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 VOTE: Minns inte. Tror det var nån kompis som sa att sidan va bra. OMG , Minns du inte?! De var ju ffs bara nån vecka sen du blev medlem Vote: Gogglade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 OMG , Minns du inte?! De var ju ffs bara nån vecka sen du blev medlem Vote: Gogglade Mmm. Men jag har varit inne och kollat på gtasajten i över 2 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Mmm. Men jag har varit inne och kollat på gtasajten i över 2 år! loel. Du är som en smygrunkare som har suttit på en porrsida i 2 år, sen helt plötsligt så funkar inte ett filmklipp så du blir medlem på sidan för att klaga över att det inte fungerar. För det är väl inte precis så man sitter och "leechar" i 2 år, sen kommer på att "ja, man kanske skulle bli medlem också". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 loel. Du är som en smygrunkare som har suttit på en porrsida i 2 år, sen helt plötsligt så funkar inte ett filmklipp så du blir medlem på sidan för att klaga över att det inte fungerar. För det är väl inte precis så man sitter och "leechar" i 2 år, sen kommer på att "ja, man kanske skulle bli medlem också". Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte! Aldså, jag skrattar just nu. Aldså, det var en gämförelse. Aldså, du kan inte stava till alltså. Hemma hos mig, tag med egna kondomer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Aldså, jag skrattar just nu. Aldså, det var en gämförelse. Aldså, du kan inte stava till alltså. Hemma hos mig, tag med egna kondomer. Och att jag inte kan stava till alltså? Ingen bryr sig lixom lilla du. Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Och att jag inte kan stava till alltså? Ingen bryr sig lixom lilla du. Haha. *gnuggar ögonen* Öhm, kan du ta om den meningen? Försökte du förlöjliga mig eller var du bara dum? Jag ordmärkte dig, alltså bryr jag mig om att du inte kan stava till det. Flickscout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 *gnuggar ögonen* Öhm, kan du ta om den meningen? Försökte du förlöjliga mig eller var du bara dum? Jag ordmärkte dig, alltså bryr jag mig om att du inte kan stava till det. Flickscout. Ja jag kan ta om den meningen om du så gärna vill. Här kommer den:Och att jag inte kan stava till alltså? Ingen bryr sig lixom lilla du. Haha. Så nöjd ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Aldså. Du ska alltid vara emot allt och alla. Och för 2 år sen kanske jag kollade 3 ggr. Och nu för nån månad sen började jag på allvar kolla i forumet. Sen tänkte jag att det skulle va kul att skriva i forumet. Så då blev jag medlem. Svårare än så är det inte! Tror inte att StellMjäll har något emot mig. Så alla är att ta i. Finns iof en poäng i det stellhell skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tror inte att StellMjäll har något emot mig. Så alla är att ta i. Finns iof en poäng i det stellhell skrev. Var finns den poängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Var finns den poängen Att aktivt hänga på ett forum i 2 år innan man blir medlem är bara efterblivet. Exempel. Står du utanför ett nöjesfält och tittar på alla attraktioner i 2 år innan du bestämmer dig för att köpa en biljett och gå in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Att aktivt hänga på ett forum i 2 år innan man blir medlem är bara efterblivet. Exempel. Står du utanför ett nöjesfält och tittar på alla attraktioner i 2 år innan du bestämmer dig för att köpa en biljett och gå in? Jag har aldrig sagt att jag aktivt hängt på forumet. Utan att jag aktivt hängt här ungefär 1 månad. Kanske lite mer. Sen bestämde jag mig för att bli medlem. Dumförklarad igen Stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jag har aldrig sagt att jag aktivt hängt på forumet. Utan att jag aktivt hängt här ungefär 1 månad. Kanske lite mer. Sen bestämde jag mig för att bli medlem. Dumförklarad igen Stellhell. Nope det blev han inte. Du däremot. Du skrev detta: "Mmm. Men jag har varit inne och kollat på gtasajten i över 2 år!" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jag är 12 år och luktar kiss. Trevligt. Säg inte att du har vart här i 2 år då, om du bara vart här i en månad. Och det är fortfarande lika retarded att sitta och smygrunka på ett forum i en månad innan man blir medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Ska man lägga sig i så stavas det Liksom och inte lixom. Slevv och Stell strikes again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Trevligt. Säg inte att du har vart här i 2 år då, om du bara vart här i en månad. Och det är fortfarande lika retarded att sitta och smygrunka på ett forum i en månad innan man blir medlem. Jag har varit här i 2 år. Men inte aktivt okej ? Och nej jag är inte 12 utan 14 och nej jag luktar inte kiss. Så haha! Dissad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts