Scotty Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Hittade adressen på länksida Gourangas, det var en ganska lång tid sen, och jag reggade mig inte på forumet genast... Redigerad 20 oktober, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Jag minns inte . Men jag tror att jag googlade eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag bara skrev in nåt och hittade den underbara gtasajten.com. Sen hittade jag Gtamods.com och märkte att det hängde ihop med Gtasajten.com. :"> Och sen till sist hittade jag det underbara forumet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 (redigerad) Minns inte riktigt, men jag tror jag sökte på "Vice City" på Google och kom hit eller så skrev jag nåt i adressfältet. Redigerad 3 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Stora_Tomtefar ledde mig hit. Jag skrev lite skit i GTA-delen, orkade inte mer, spammade och blev hybernatnad. Det var först efter det som jag upptäckte off-topic- delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Sökte efter fusk till GTA3, fast det tog rätt så lång tid innan jag blev medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Google. My next best friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Stora_Tomtefar ledde mig hit. Jag skrev lite skit i GTA-delen, orkade inte mer, spammade och blev hybernatnad. Det var först efter det som jag upptäckte off-topic- delen... Haha..Aja kom hit när jag googlade efter fusk till vajs sity (vice city).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Hittade hit med denna användare då jag kollade min gamla email och såg ett nyhetsbrev! Så jag gjorde en ny.. och here i am Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 VOTE: *Har alltid vetat det* Känns så iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Sökte fusk till något GTA spel runt 02-03, reggade mig och läste runder lite. Så några år senare märkte jag att Gizmo var medlem här och jag reggade mig på nytt då jag inte hade en blekaste aning om vad jag reggade mig som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Sökte fusk till något GTA spel runt 02-03, reggade mig och läste runder lite. Så några år senare märkte jag att Gizmo var medlem här och jag reggade mig på nytt då jag inte hade en blekaste aning om vad jag reggade mig som innan. Aaaw för min skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 En kompis sa GtaMods.com till mig sen helt plötsligt var jag här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Annan sida.. Satt och skulle uppdatera klubben GTA_klubben på Fuska.nu och fick syn på gtasajten bland länkarna...... Men jag reggade mig först minst ett, till två år efter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Skriv in nått random i adress fältet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Om jag inte minns helt galet, så "googlade" jag om nånting Gta-relaterat. Antagligen Gta III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Googlade väl runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Via brorsan, för flera år sen. Det är inte förren det här året som jag blev medlem. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Via brorsan, för flera år sen. Det är inte förren det här året som jag blev medlem. Brorsan? His nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Googlade runt på "Vice City", och sen hittade jag den här sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts