tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 [O][T],Aug 13 2005, 14:43] Hultenius signatur på GTAForums.com BOT Måste du skriva Bot? Alla vet att det är du som skriver. Tycker att det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Måste du skriva Bot? Alla vet att det är du som skriver. Tycker att det är jobbigt. Jag bryr Mig inte om vad Du tycker. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Bra svar, men snart har du hela forumet efter dig Själv vill jag slå dig i huvudet varje gång du skriver det. Varför inte skriva det i din signatur istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 [O][T],Aug 13 2005, 17:17] Jag bryr Mig inte om vad Du tycker. BOT Jag vad att du tycker det , men det är skit jobbigt. Snälla sluta så snart du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Hey, Ontopic nu..! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Kommer inte ihåg riktigt, har för mig att jag hittade den genom google när jag sökte tips/tricks (inte fusk) till vc eller nått i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kompis (Blade87) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Letade efter modden som gjorde lellmöppen till en kundvagn. hette då kundvagnen. med syrrans personnummer då ja va 12 just då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 med syrrans personnummer då ja va 12 just då ^^ Det finns gränser för vad man ska säga och inte ska säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag använde inte google iaf, visste inte vadf det var på den tiden....reggade mig tidigare som ett annat namn..vet ej vilket dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Har alltid vetat Redigerad 31 augusti, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tror jag redan har röstat tidigare i denna tråden och då röstade jag "Vet inte". Men nu minns jag att jag sökte efter GTA 3 fusk ungefär när det kom ut. Då hittade jag en passagen sia som var stängd men länkade till gtasajten.com istället. Sedan så kom GTA Vice City och då började jag kolla in forumet en hel del, och till slut reggade jag mig för att snacka om GTA SA när det fick en egen del på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Är kompis med Funnylin. Så det var naturligt för mig att bli medlem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) [O][T],Aug 13 2005, 17:17] Jag bryr Mig inte om vad Du tycker. BOT Tycker att det är coolt att du skriver det. En personlig grej liksom. --------------------------------------------------------------------------------- Precis som Yukiz, har nog oxå svarat här innan men kommer inte ihåg. Tror att jag sökte efter info om GTASA, så stötte jag på den här sjaten och jag trivs. Har aldrig varit medlem i ett forum innan och stannat. Men stämmningen är skön här och man har lärt känna en del som man pratar och skojar med. Redigerad 17 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Googlade runt i samband med releasen av Vice City. Hittade GTA-sajten och skrev ut fusk med mera. Visste dock inte att det fanns eller ens vad forum var för något så jag blev inte medlem förrän julen 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vote: Googlade runt i samband med releasen av Vice City. Hittade GTA-sajten och skrev ut fusk med mera. Visste dock inte att det fanns eller ens vad forum var för något så jag blev inte medlem förrän julen 2004. Endå så står det att du joinade 12-October 05? Hur förklarar du det? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Endå så står det att du joinade 12-October 05? Hur förklarar du det? :S Kanske var medlem med annan gubbe? Jag blev medlem med en annan Januari 2003 typ...Men glömde lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kanske var medlem med annan gubbe? Jag blev medlem med en annan Januari 2003 typ...Men glömde lösenordet. 8. Det heter inte gubbe. Det heter användare. 52. Det är mot reglerna att ha flera "gubbar" eller "tanter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 8. Det heter inte gubbe. Det heter användare. 52. Det är mot reglerna att ha flera "gubbar" eller "tanter". Orka, Du vet vad jag menar...Har glömt både namnet och lösenordet till min gamla iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Orka, Du vet vad jag menar...Har glömt både namnet och lösenordet till min gamla iaf... Orka, jag vet vad du menar. MEN! Man ska säga rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts