GTaJäGaReN Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vet inte om jag har skrivit här förut, men iaf... Jag hade vart hos en kusin och spelade GTA1, skitkul! Dock fick han spela när jag blev polisanmäld Sen fick jag på något sätt en GTA-skiva, antagligen via någon av systrarnas gamla pojkvänner. (Jag har GTA- och en GTa2-skivan kvar här!) Sen sökte jag väl lite efter nya gta-grejor som man kunde lägga in, banor bilar etc. Så hittade jag Hultenius GTASajt på passagen, och då var den ganska nyöppnad (Jag var en av de första besökarna! ). Jag kom ihåg den, färgade linjer som avgränsare, massa konstiga stavfel, flera olika textfärger, länkar som inte funkade. "^-UP TILL TOP-^" är ju en favorit! Han var ju bara 12 år på den tiden, men *host*tom. jag stavar bättre än honom*host* Sen såg jag en länk till "GTA3d"! Där fanns massa bilder på Bilar i GTA3! Jag tankade ner alla och la på massa disketter Även dessa har jag kvar någonstans Sen flyttades sidan över till Brinkster, och senare till GTASajten.com När det inte fanns något kul kvar på sidan så hoppade jag in på forumet för att kolla vad det var. Jag vill ju ha GTA3 då, så jag jagade efter det. Och så hade jag sett någonstans att man blandade små och stora bokstäver (Vad fan, jag var ju en pygmé då!). Så då blev det GTaJäGaReN. "GTa" med litet "a", pga "GTa2" Whops, blev lite långt. Nu orkar ni säkert inte läsa Jag tycker att Hultenius ska lägga upp sin gamla passagen-sida igen! Kör man med sånna där "kolla-hur-sidor-såg-ut-förr"-grejor så fungerar inte hela sidan. Nej, nu har jag skrivit nog för denna veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Googlade, letade efter hjälp till Vice City, så kom jag hit och tänkte "wow, den här sidan gillar jag". När jag reggade mig, så var en av de första kommentarerna: "Haha, kolla ditt medlemsnummer 6660 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Letade runt efter bra gtasidor och hittade denna. Reggade mig dock några månader efter jag hade hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 VOTE: Tips av en Kompis... Sikorka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Ehm.. Ni som joinade gtasajten.. Gjorde ni det för att snacka om gta eller för att snacka i Allmänt, Off-topic m.m? Redigerad 17 juli, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag gjorde det för att snacka om GTA. Började snacka off-topic när jag fick bredband i februari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ehm.. Ni som joinade gtasajten.. Gjorde ni det för att snacka om gta eller för att snacka i Allmänt, Off-topic m.m? Från första början gjorde jag det bara fråga om GTA... Trodde det här var nåt jag skulle vara på en månad högst och sen försvinna. Och där ser man ju hur det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Från första början gjorde jag det bara fråga om GTA... Trodde det här var nåt jag skulle vara på en månad högst och sen försvinna. Och där ser man ju hur det gick. Nämen, vilket sammanträffande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag kom hit pga gta men sedan upptäckte jag off topic delarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Tips av Mafia_King! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 .http://susning.nu/Gtasajten nej, Thotim tipsade mig. Har faktiskt inte en enda post i GTA-delen av forumet. Bara off-topic för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Kommer inte rikitgt ihåg... Har kännt till sidan sålänge jag kan minnas, men har för mig att det var nåt med Gta2 eller Gta3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Skulle gärna berätta en likadan saga som jägarn...men det finns ingen...jag tror att det va en kompis som snackade om att han blev bannad härifrån, (kan blandaihopp med en annan sida) så jag vill kolla vad han blev bannad för, sen kollade jag på hela forumet, och jaa jag reggade mig inte direkt...men efter ett litet tag så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Minns ärligt talat inte. Har inte varit så aktiv på denna sidan, föredrar utländska sidor. Skulle kolla in lite moddar till min sida, och hamnade på GTAMods, och kom ihåg att jag hade ett account här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tips av en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Minns inte rikigt. kollade runt efter fusk eller något kanske. nä jag vet inte, allt jag vet att jag brukade kolla på sidan i kanske nån månad innan jag reggade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vid GTA3 PC realesen så letade jag efter fusk på google då kom GTAsajten upp. Vote:Googlade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Var det inte en helt annan design osv på gtasajten förut? För isf var det då jag var inne på den. Många årsedan. Hittade den på evreka.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hultenius signatur på GTAForums.com BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts