StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .åååååååååå en sonn katastrof! ... Fortfarande fel. Psst. sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Letade efter moddar till GTA3 hos en kompis... och vips GTAsajten, blev aldrig medlem förrän jag kom på sidan 1 år senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 Fortfarande fel. Psst. sån Å jag bryr mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2005 VOTE : Knull vote. Har typ besökt gtasajten sedan 2003 regelbundet men aldrig velat joina forumet vet inte varför. Så i oktober förra året joina jag Om det nu är en vinst för forumet eller en förlust vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vet inte vad jag ska svara, men, men... Jag har faktiskt också besökt GTAsajten långt innan jag blev medlem. Jag brukade gå in på fuska.nu och kolla på tips och fusk, tills en dag då jag fann GTAsajten. Jag började besöka forumet vid 2002. I Mars förra året försökte jag skapa en medlem som skulle hetat "Atlantis". Atlantis skulle idag ha varit 15 månader och 9 dagar, men det blev inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 VOTE : Knull vote. Igen?? Det finns aldrig några svar som passar dig vid Poll'ar, Du måste lida! :'( Förlåt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Igen?? Det finns aldrig några svar som passar dig vid Poll'ar, Du måste lida! :'( Förlåt! :'( Klart det finns Nu ska vi inte va sånna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Mika tipsade mig. (tack Mika) Mika... Han var ju rolig! Han skrev alltid ä istället för är... Men han försvann, dog han eller? *edit* Fan då, gröntroll hann före Redigerad 16 juni, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Jag letade efter lite mods till Vice city då hittade jag denna sida och reggade mig som emil_91 sen blev jag bannad för att min brorsa lekte med mitt account! Sen så reggade jag mig som 1337_Elit! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Visste inte om jag skulle ta Googlade runt eller Tips av en kompis.. Same shit, huh? men jag säger Googlade runt xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Sökte lite fusk till GTA 3 så sökte man lite på google och så vips ett halvår senare vart man medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hmm, sökte på gta2 när jag var mindre och hittade GTAsajten som då låg på passagen.hultenis. någonting osv. sen var jag inne hur mycket som helst, sen slutade jag spela, slutade gå in, sen fick jag reda på genom en blaska att GTA3 skulle komma ut så då gick jag in igen sen efter ett tag så reggade jag mig på något forum här under nicket "ninja" som jag senare tappade passet till, så jag reggade en ny "guardian" sen har jag inte varit inne på ninja sen då ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Minns inte, men jag tror nog att jag antingen skrev in på måfå i adressfältet eller googlade efter någon GTA-sida (nej, jag kom inte i kontakt med GTA-sajten för en vecka sedan, har varit medlem här förut men jag kommer inte ihåg vad jag hette då ). Jag är iallafall glad att jag hittade hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Minns inte, men jag tror nog att jag antingen skrev in på måfå i adressfältet... Allvaligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Var när jag längtade efter GTA3.. fast jag reggade aldrig på forumt förrens förra året Vote: Googlade runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sidan stog bara öppen på skolan ( tack okänd person ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Allvaligt?? Inte vet jag, det var någon gång i slutet av 03 (tror jag) så jag kommer inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Blev tipsad av en kompis (Sonic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Får nog bli "Annat svar*" för min del Öhh....Googlade inte du?? Blev först medlem med någon GTA_3_Killen sen Tog jag det ärovärda namnet Enbom den 10 Oktober...Bytte sen till det ärorika Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vote: Tips av en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts