Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Okej! Men är han aldrig inne i forumet mer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Okej! Men är han aldrig inne i forumet mer eller? Nedu.. Han gillar inte forumet längre. Han hängde i SA delen ett tag då han hade köpt ett begagnat PS2 och SA gratis från sitt jobb. Men det var en massa jobbiga fjortisar som gjorde att han beslutade sig för att inte komma tillbaka. Han hade ett litet besök här i nån månad precis när vi började ettan. Alltså för ca 2 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Okej synd! Han var trevlig han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag och min polare höll på att spela GTA3. Då min polares farsa googlade runt lite och sökte på GTA3 så hittade han GTAsajten. Och sen dess har jag vetat om siten.. Men jag reggade mig först ett halvår senare då jag behövde hjälp med mitt nya spel. Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Får nog bli "Annat svar*" för min del *Har alltid vetat det*? Kommer inte ihåg, var 4 år sen (jag blev inte medlem då för att jag var för "liten"). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Min bror hade skaffat GTA III och hade reggat sig för att fråga om en sak elelr något. Sen så reggad jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Min kusin sa till mig att denna hemsida fanns(erik_vice88) eftersom vi då älskade Vice city. Sen googlade vi runt för att hitta hemsidan(för att han hade glömt vad den hette). Så blev han medlem men inte jag!För att jag då var för ung, men har följt gtasajtens forum och nyheter sen augusti 2004. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Hadde införskaffat mig ps2 verisionen av GTA: VC och därefter googlade jag för att få reda på har man klarade 100%. Sedan besökte jag sajten med jämna mellanrumm för att slutligen, våren 04, hitta till forumet. Redigerad 8 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Vote, googlade runt, letade efter en walkthrough. Fast hittade GTAsajten när vice city var nytt också, fast reggade mig inte då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Googlade runt. Letade efter info om var man kunde hitta BF Injection i GTA3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Googlade runt lite. Registrerade mig på forumet och kom genast i ett "jättebråk" med Stellan om mitt val av färg och teckensnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nae, hade precis fått hem GTA3 och han hade hittat en "skiiit cool" polisbil som låg på gtasajten.com Men det var jag som såg forumet och reggade mig. Mika har member.no. efter mig. Reggade honom precis efter mig. Så han visade sajten och jag hittade forumet och visade honom det. Jasså det är så det ligger till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jak gewglade runt lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vote:Googlade runt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag sökte runt i google efter GTA1 fusk och hittade en sida i passagen som nu har blivit Gtasajten! FANTASTISKT!! Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Googlade runt lite. Registrerade mig på forumet och kom genast i ett "jättebråk" med Stellan om mitt val av färg och teckensnitt. Men ditt mufflon. Du kom och trodde att du var nått. Hej jag heter Funnylin och jag skrev med den här texten Mycket irreterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 När jag började sjuan så satt Gurgel vid sin bärbara och skrev inne på gtasajten och pixlade. Så, det såg kul ut och jag började också pixla, sen tog jag mig i kragen och valde att bli medlem så att jag kunde kommentera och visa mina pixelart saker. Tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Googlade runt lite. Registrerade mig på forumet och kom genast i ett "jättebråk" med Stellan om mitt val av färg och teckensnitt. Funnilyn glömde blå textfärg!!!!!111!!!!11! ONtopic: kommer inte ihåg Redigerad 9 juni, 2005 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Funnilyn glömde blå textfärg!!!!!111!!!!11! ONtopic: kommer inte ihåg .åååååååååå en sån katastrof! ... Redigerad 14 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 .åååååååååå en son katastrof! ... Funny har väl ingen son? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts