Arvid Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hösten 2003 om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Makker tipsade mig typ 03-04, och sen när jag skaffade internet reggade jag mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vettefan... det var ju för tre år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Zlipp tjatade om hur hemsidan ägde ( o ja håller me honom den äger ) o tjatade på mig tills ja fyllde 13 ( tvingade mig att joina sidan typ kl 00:00 på natten på min födelsedag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kompis tipsade. Han visade mig GTAMODS.com när jag var och spelade VC hos han. Då reggade jag mig där och alla trådar jag skrev hamnade i modding delen av forumet.... Ända tills jag fick hjälp av nån hur man bytte forumdel och sen dess har jag använt gtasajten... Skriver bara gt sen kommer adresserna till allmänt, spel och dom upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det började runt, 00 ? eller tidigare när jag just hade/skulle inhandla GTA 2 som hade funnits ett tag då (tror jag?), så jag gick in på altavisa söka väll på gta eller liknade hittade, gtasajtens första sida, va e nu hette, kolla runt där såg att det skulle komma nått gta3 ? kollade på bilderna (som då va fejk) så skit nice ut, sen vare inte mer med det, senare besökte jag sidan igen stod att det hade lagts ner och flyttats, till ja gtasajten.com, så så vare väll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kommer ej ihåg, använde nån sökmotor iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Googlade runt, eller Altavistade runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag registrerade mig i och med Vice City till PC, var dock mer eller mindre "bekant" med sidan sen ett tag tillbaks... Det var nog altavista eller google som förde mig hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Får nog bli "Annat svar*" för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Jag minns inte p.g.a att det var så länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Mika tipsade mig. (tack Mika) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fick tips av en kompis 2002. sen cpade mitt internet. Sen Reggade jag mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) Får nog bli "Annat svar*" för min del LoL! VOTE:Minns inte... Altavista... Tror... jag... Har vetat om gtasajten länge innan jag reggade mig... så där en 3½År... Redigerad 7 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Gewglade runt och letade efter skins till Vajs Sitti... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Får nog bli "Annat svar*" för min del Hehehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fick tipps av en kompis att det här var en Jätte bra sida med fusk till Gta VC... Hade kollat på forumet typ 4 månader innan jag reggade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Sprayade runte lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Mika tipsade mig. (tack Mika) Fan jag trodde att de var du som tipsade Kalle Anka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Fan jag trodde att de var du som tipsade Kalle Anka! Nae, hade precis fått hem GTA3 och han hade hittat en "skiiit cool" polisbil som låg på gtasajten.com Men det var jag som såg forumet och reggade mig. Mika har member.no. efter mig. Reggade honom precis efter mig. Så han visade sajten och jag hittade forumet och visade honom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts