StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Satt och letade bilder på vice city på google och så hittade jag den här sidan och nu har man vart med här i 4år Onekligen väldigt inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 haha.. När man läser det där högt så låter det nästan som om man är andfådd HAHAHAHA! Denna kommentar fick ett riktigt praktgarv som resultat! Hur ofta sitter man läser forumposter högt för sig själv? Kan tänka mig lille Friberg sitta i sitt mörka rum med fördragna draperier och högt och tydligt säga allt han läser. "Ja, nu så skriver StellHell: Jag är en korv. Det gillar inte KalleR, det! *tar sig för magen och skrockar högt* HOHOHOHO! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Det var en kompis som tipsade mig under VC tiden. Men jag reggade mig aldrig, visste typ inte ens vad ett forum var. Men sen fick samma kompis SA till ps2 och när det skulle komma till PC var jag tvungen att söka bilder. Då blev jag medlem. Fasen 2-3 år sen nu jue. Edit, bara två år sen. Redigerad 30 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Satt och letade bilder på vice city på google och så hittade jag den här sidan och nu har man vart med här i 4år 313 posts på 4 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Jag och en kompis hade skit tråkit och jag frågade honom om en bra hemsida. "Kanske gtasajten" sa han, så jag kollade in sidan och fastnade här. Nuförtiden så är jag en rätt gamal medlem och känner de flesta här. Roligare internet kompisar får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Sikorka tipsade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tittade över axeln på RavenE. Joinade, var inte aktiv förrens förra veckan eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Googlade runt. Om jag inte minns fel, så sökte jag på "GTA 3 fusk" och det första som dök upp var GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Tittade över axeln på RavenE. Joinade, var inte aktiv förrens förra veckan eller så. Och nu är du fast. Googlade runt. Om jag inte minns fel, så sökte jag på "GTA 3 fusk" och det första som dök upp var GTAsajten. Exakt så hittade jag hit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 313 posts på 4 år? Många medlemmar kanske läser mest Jag kollade på google när Grand Thefte Auto Vice City skulle släppas, tror jag googla på hösten 02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2007 Jag tror det var en kompis som tipsade mig. sedan var jag på gtamods och där finns de 5 senaste topicarna. så jag började läsa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Hm, har inte skrivit i tråden tidigare. Har konstigt nog iaf ingen aning hur jag kom i kontakt med gtasajten. Synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 En polare vågade inte fråga en fråga här så jag fick regga mig och fråga det istället för han. Varit inaktiv typ 1.5 år men blev aktiv i slutet av Oktober 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 28 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2007 Via Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2007 Via Pico Tänk att det kände jag på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2007 Tänk att det kände jag på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mandarinkungen Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Tänk att det kände jag på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Ya, rly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Spam, spam, spam, spam, spam ... spam, spam, spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts