Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Men i den där tobakstråden var det såhär. Stellan skrev såhär:Snuff. Dock är det en gammal översättning från när man sniffade snus. Å då skev jag att det fortfarande fanns sniffsnus och jaa, då började den diskussionen. Och där tyckte jag att jag hade rätt. Finns helt säkert sniffsnus, Är dock inte insatt i snus så jag ska nog hålla käften om det. Sen, Det är inte vad man själv tycker som är rätt, Det är majoriteten som bestämmer. Majoriteten var i stort sett alla, Utom du som ligger i minoritet i nästan alla "diskussioner" du medverkar i. Edajt: Post 3600 Redigerad 27 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Finns helt säkert sniffsnus, Är dock inte insatt i snus så jag ska nog hålla käften om det. Sen, Det är inte vad man själv tycker som är rätt, Det är majoriteten som bestämmer. Majoriteten var i stort sett alla, Utom du som ligger i minoritet i nästan alla "diskussioner" du medverkar i. Mm. Men i den diskussionen hade jag faktiskt rätt för en gångs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Ett plus dock, för att han stod på sig. Det ska man göra när man tror på något. Men då ska man ju helst veta vad man pratar om också, samt kunna diskutera på en mogen nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Mm. Men i den diskussionen hade jag faktiskt rätt för en gångs skull. I diskussioner har alltid majoriteten rätt till motsatsen bevisas @Kebab: Nu hänger jag inte med här, Var han helt ute i Tobakstråden eller fick han några stycken med sig? Redigerad 27 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Men i den där tobakstråden var det såhär. Stellan skrev såhär:Snuff. Dock är det en gammal översättning från när man sniffade snus. Å då skev jag att det fortfarande fanns sniffsnus och jaa, då började den diskussionen. Och där tyckte jag att jag hade rätt. din outvecklade hjärna kommer aldrig förstå sig på meningsuppbyggnaden på den meningen, så bara glöm det. Du tror du har rätt, och eftersom du lider av mytomani så ljuger du för dig själv för att få det att låta som det var du som hade rätt. När jag argumenterade emot dig, för att bevisa att du har fel så säger du saker som "Aja, du hade fel. Nu lägger vi ner diskussionen". Det är den som är fel som ska lägga ner en diskussion, inte den som har rätt. Och du hade absolut inte rätt i det du kom med. Och det som jag markerat i din text; "tyckte jag att jag hade rätt". Hur kan en person vara så jävla blåst och försöka övertala folk om en sak fär dom tyckte att dom själva hade rätt? Hade det här varit på medeltiden så hade dom avrättat dig om du kommer med saker som du bara tror är rätt i ditt eget perspektiv. Så du menar att, om jag helt plötsligt får för mig att homosexualitet gror i svanskotan, och om man tar bort svanskotan kan man inte bli homosexuell. Ska jag försöka få alla att tro mig då, bara för jag tycker på ett visst sätt? Bara för man tycker man själv har rätt så betyder det inte automatiskt att man har rätt för det. Men men, nu spelar det ingen roll. Vi har spelat ett parti poker med dig nu för att se vad du går för, och ja. Du har haft dina kort bakofram så vi har spelat skiten ur dig. Ha ett bra liv, du kommer inte ha det kul här längre. Ditt kaxiga beteénde och din "Jag är bäst" attetyd kommer sakta men säkert gräva en grop som du själv kommer trilla ner i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Stell visade att han är en jävel på att argumentera, Bra skrivet! Och så fullkomligt sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hade problem med att flyga dodon i gta3. Så googlade jag och så fick jag en länk hit. Det var första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Googlade mig till den,det var kärlek vid första ögonkastet tog dock flera dagar innan jag blev medlem pga att min e -mail inte funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 En kompis tipsade om forumet: kalle.b tror jag att han heter. men gtasajten.com har jag väl vetat om när man sökte fusk till gta vice city (på den gamle goa tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 En kompis tipsade om forumet: kalle.b tror jag att han heter. men gtasajten.com har jag väl vetat om när man sökte fusk till gta vice city (på den gamle goa tiden) Hehe så rätt så Jag minns inte riktigt hur jag själv hittade sajten, men jag var hemma hos min syrra nån gång och fick låna hennes dator en stund. Och jag sökte på vice city fusk och tips. De var då jag hittade sajten första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pierrinho Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag hittade den när jag kulle hitta bilder på gta san andreas...(innan det kom ut)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag hittade den när jag kulle hitta bilder på gta san andreas...(innan det kom ut)... Vad är det för fel på vanliga radbrytningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Marky den jäveln drog ner mig i träsket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Marky den jäveln drog ner mig i träsket haha.. När man läser det där högt så låter det nästan som om man är andfådd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) haha.. När man läser det där högt så låter det nästan som om man är andfådd Jag får en bild av han som sitter i rullstol i malcolm ett geni i familjen, han som andas efter varje ord. Redigerad 7 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Jag får en bild av han som sitter i rullstol i malcolm ett geni i familjen, han som andas efter varje ord. Ja honom tänkte jag också på... Fast jag kom inte på vad han hette eller i vilken serie han var med i.. Man kanske skulle börja prata såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Käft. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Waah! Jag får också den känslan, och... Det är asjobbigt! Föreställer mig också Malcolm-killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Tips av en kompis under GTA: SA ps2 tiden, han tipsade om sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Satt och letade bilder på vice city på google och så hittade jag den här sidan och nu har man vart med här i 4år Redigerad 21 november, 2006 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts