Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Vote: Googlade runt... Hade just köpt gta3 och letade efter fusk, Sökte på google och på sån't sätt kom jag hit... Underbardag! Redigerad 6 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kompis (Everest) snackade mycket om Gtasajten så jag surfade in hit och kollade lite. Har kollat forumet lite då och då i typ ett år, reggade mig dock för några dagar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Minns inte... hade någonting att göra med att jag längtade efter Vice City, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kompis tipsade. Kariya .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Sökte efter info om Vicyt City "innan det kom ut" på Google och hittade denna sida Redigerad 6 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Skrev in nått i adress fältet... orka google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du är äegd, jag har skrivit en sån här tråd! (Skryt) Btw så ska den här ligga i forumdelen. Jag kom i kontakt med det här när jag ville fuska mig förbi ett uppdrag som jag sen ändå klarade utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Minns inte hur jag kom i kontakt med gtasajten. Tror jag sökte runt på något och på så sätt hittade hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hittade hit när jag letade moddar/skins till Gta 2 på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag visste att den fanns emn jag var aldrig inne på den,sen sa min kompis att det fanns massa sa-bilder där och då joinadew jag bums! null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du är äegd, jag har skrivit en sån här tråd! (Skryt) Btw så ska den här ligga i forumdelen. Okej Okej jag blev ägd! men jag tyckte det var på tiden att det gjordes en ny poll efter som det var ett tag sen den andra gjordes... fast jag inte visste att det hade gjords en annan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag sökte runt i google efter GTA1 fusk och hittade en sida i passagen som nu har blivit Gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Altavista is maj friend. Vote: Googlade runt lite pga att det var närmast altavista. Redigerad 6 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Satt och lirade Vice City med en kompis, så behövde vi lite tips och tricks, så vi frågade kompis Nr. 2 (Google) om han kunde hjälpa oss, det kunde han inte, men han sa att vi kunde fråga hans kompis (GTAsajten). Sen dess har jag och GTAsajten varit kompisar, och vi är med varandra nästan varje dag. :Kommer även ut med en bok om detta senare fram mot hösten. Redigerad 6 juni, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag var typ inne på någon engels GTA-sida, där har dom en flik med länkar till andra GTA-sidor bla GTAsajten. Så jag tryckte på den så såg jag att det var en svensk sida. Jag hängde här på GTAsajten i typ två år, sen -05 bästemda jag mig för att bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ville kolla när gtaSA skulle komma ut, så jag googlade lite och kom hit. tjooff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Blev tipsad av en kompis om att det fanns en webbkatalog med samlade gta-sidor på altavista och där hittade jag bland annat en länk till GTAsajten. GTAsajtens forum var också det allra första forumet jag reggade mig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag var inne första gången 2002, och jag blev medlem 2004. Tror jag googlade och hittade gtasajten den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Blev tipsad av en kompis om att det fanns en webbkatalog med samlade gta-sidor på altavista och där hittade jag bland annat en länk till GTAsajten. GTAsajtens forum var också det allra första forumet jag reggade mig på. När blev du mod här da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 När blev du mod här da?? När han reggade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts