Benvit Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej, alla som har alternativet "Visa dolda filer och mappar" kan se objektet... Ouw.. Tur att man har en egen dator då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Precis vad jag skrev till sikorka. jag vill ju inte bli varnad för warez! Weii Det var ju ett jätte bra program ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Lol alla ni som vill dölja er pr0n, lägg allt i någon systemmapp med undermappar där ni vet att ingen någonsin skulle titta. Höhö, vet att ingen skulle titta då jag inte bor hemma men när jag är ute på DC så delar jag inte med den mappen för att DC identifierar den som tom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Annars kan ni göra såhär (: Den här datorn\Eran hårdisk:\Documents and settings\Tryck här högerklick på erat användar kontos mapp och välj fliken "dela ut", därefter kryssar ni i Gör den här mappen privat. Efter detta kommer det stå "Åtkomst nekad" om någon annan i familjen försöker göra intrång på ditt konto via sitt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Lol alla ni som vill dölja er pr0n, lägg allt i någon systemmapp med undermappar där ni vet att ingen någonsin skulle titta. En klassiker är att lägga allt i photoshop mappen ingen i familjen fattar ett skit och vägrar kolla där inne. Dom är rädda för photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 En klassiker är att lägga allt i photoshop mappen ingen i familjen fattar ett skit och vägrar kolla där inne. Dom är rädda för photoshop Haha, all min porr ligger i Windowsmappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Haha, all min porr ligger i Windowsmappen. Respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Ja, alltså om någon klickar på mappen så kommer det upp en skylt som säger "Åtkomst nekad" t.ex. Jag vill bara inte att någon ska kunna gå in på den mappen förutom jag. Du lösenords skyddar din användare, och det är nog allt, funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det är n00bs som har sin porr i windows mappen. min system32 mapp var smockat tills disken crashade och man fick forma. Så nu ligger dom mycket synligt för mig, min familj och mina vänner. Delar ur den till alla på LAN och dylikt med. Porr är en naturlig sak i vardagen. Iof så är all min porr Bangbus så.. Öööhm, det är mer humor än porr i min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts