m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja... Hur gör man sina mappar privata? T.ex. en mapp i Den här datorn som jag vill göra privat, hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja... Hur gör man sina mappar privata? T.ex. en mapp i Den här datorn som jag vill göra privat, hur gör man det? Du menar dold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Ja, alltså om någon klickar på mappen så kommer det upp en skylt som säger "Åtkomst nekad" t.ex. Jag vill bara inte att någon ska kunna gå in på den mappen förutom jag. Redigerad 6 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag lånar topicen lite: jag har windows XP och har ett eget konto. kan man göra så ingen annan kan snoka i mappar som jag har i mitt konto via ett annat konto?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag lånar topicen lite: jag har windows XP och har ett eget konto. kan man göra så ingen annan kan snoka i mappar som jag har i mitt konto via ett annat konto?? Det är det jag också vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det är det jag också vill veta Jag visste inte om du menade en enskild mapp eller hela skiten som finns på ett konto . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Högerklicka på mappen och tryck sedan på egenskaper, då kommer det upp en ruta, lite längre ned i den rutan står det Attribut: [ ] Skrivskydd [ ] Dold Kryssa då för Dold och klicka sedan på [ Ok ] längre ned. Då kommer det att komma upp en liten ruta som undrar om du vill dölja bara mappen eller om du också vill dölja filerna. Nu kan bara din användare se och gå in i mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Högerklicka på mappen och tryck sedan på egenskaper, då kommer det upp en ruta, lite längre ned i den rutan står det Attribut: [ ] Skrivskydd [ ] Dold Kryssa då för Dold och klicka sedan på [ Ok ] längre ned. Då kommer det att komma upp en liten ruta som undrar om du vill dölja bara mappen eller om du också vill dölja filerna. Nu kan bara din användare se och gå in i mappen Tack så mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan man inte göra lösenordsskyddade mappar? så att man måste skriva ett lösen för att öppna mappen eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan man inte göra lösenordsskyddade mappar? så att man måste skriva ett lösen för att öppna mappen eller så? Vad har du för hemligheter? :D:D Själv har jag att program som heter Folder Guard. Det kan man lösenordsskydda mappar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vad har du för hemligheter? :D:D Själv har jag att program som heter Folder Guard. Det kan man lösenordsskydda mappar med. Det är så säkert att jag inte kan ta bort lösenordet . hur gör man om man vill ta bort lösenordet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Högerklicka på mappen och tryck sedan på egenskaper, då kommer det upp en ruta, lite längre ned i den rutan står det Attribut: [ ] Skrivskydd [ ] Dold Kryssa då för Dold och klicka sedan på [ Ok ] längre ned. Då kommer det att komma upp en liten ruta som undrar om du vill dölja bara mappen eller om du också vill dölja filerna. Nu kan bara din användare se och gå in i mappen Nej, alla som har alternativet "Visa dolda filer och mappar" kan se objektet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag "lånar" också Topicen.. Kan man fixa typ så att en mapp blir lösenord skyddad? Så om man klickar på den måste man skriva in ett lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Lol alla ni som vill dölja er pr0n, lägg allt i någon systemmapp med undermappar där ni vet att ingen någonsin skulle titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Själv har jag att program som heter Folder Guard. Det kan man lösenordsskydda mappar med. Sikorka Redigerad 6 juni, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Sikorka Heheh! Vart kan man få tag på det så? Edit: Jag har grus i ögonen.. Redigerad 6 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Heheh! Vart kan man få tag på det så? Edit: Jag har grus i ögonen.. Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Google Det kostar ju! Folder Guard XP Edition Only: $39.95 Folder Guard Classic Edition Only: $39.95 Folder Guard Professional Only: $59.95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Download.com Precis vad jag skrev till sikorka. jag vill ju inte bli varnad för warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts