PluOntS Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Funderar på att köpa det spelet. Fick inte så bra betyg i speltidningarna men ser rätt lovande ut iallafall men för säkerhets skull frågar jag här: Är spelet bra/dåligt och varför? Ska jag köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Jag tycker det är kul iaf (har det till ps2) Vet inte riktigt varför du ska köpa det, men om du gillar krig/vietnamn spel, så köp det! Edit, nu blev jag sugen på o spela det , fast har ingen elsladd till mitt ps2 Redigerad 6 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag tycker det är kul iaf (har det till ps2) Vet inte riktigt varför du ska köpa det, men om du gillar krig/vietnamn spel, så köp det! Edit, nu blev jag sugen på o spela, fast har ingen elsladd till mitt ps2 Okej. Men är grafiken bra? Allt jag har läst skriver att den är usel men på bilderna ser det bra ut. Och så tyckte de att soldaterna var opersonliga pga att deras ansikten såg likadana ut m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Grafiken är väll helt ok tycker jag iaf .(har dock bara spelat till ps2, kan tänka mig att det är bättre grafik på x-box och pc) Har inte tänkt på det där med ansiktena, så det vet jag inget om. Redigerad 6 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Grafiken är väll helt ok tycker jag iaf .(har dock bara spelat till ps2, kan tänka mig att det är bättre grafik pål x-box och pc) Har inte tänkt på det där med ansiktena, så det vet jag inget om. Okok.. Tack för infon iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Någon annan med mer fakta om spelet? Vägrar lite på speltidningarna. Förutom SuperPlay, de skrev att om man glömmer all riktigt fakta om Vietnam-kriget så kvarstår ett BRA action-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hört att det är riktigt blodigt som fan. Att det är massa hängande kroppar lite här och där. Har inte spelat det själv, men har en känsla på att det suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hört att det är riktigt blodigt som fan. Att det är massa hängande kroppar lite här och där. Har inte spelat det själv, men har en känsla på att det suger! De har lite blandade åsikter om det. av OPS2M fick det 7/10, i SuperPlay 6/10, Aftonlbladet 2 +. Mm, har läst också att det är som krigets Postal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 De har lite blandade åsikter om det. av OPS2M fick det 7/10, i SuperPlay 6/10, Aftonlbladet 2 +. Mm, har läst också att det är som krigets Postal Köpt det då. eller tanka ett demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts