Arman Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Är det någon här som inte ännu har spelat San Andreas, varken på PS2, PC eller XBOX? Själv, kunde jag varva det när jag lånade ett PS2 och ett SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hade det på playstation, men det gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Jag har spelat SA en gång, på nyårsafton, men då var jag riktigt onykter... räknas det? Redigerad 6 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Spelat klart hela 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har inte spelat det en enda gång, inte ens sett någon annan spela. *Längtar tills på fredag* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terror_xl Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har inte heller lirat SA någon gång heller, längtar grymt tills på torsdag-fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 100% före 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har inte spelat det en enda gång, inte ens sett någon annan spela. Inte jag heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Stackars MÄNNISKOR! Aja, då lär ni ha roligt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har inte spelat det en enda gång, inte ens sett någon annan spela. *Längtar tills på fredag* Vill också ha den känslan... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vill också ha den känslan... :'( Den bästa känslan får man ändå när förväntningarna är på topp, och så har man bara sett typ en bild rån spelet, och bara hört att det är bra eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Vill också ha den känslan... :'( Jag vet att både du och jag vill ha känslan som man hade innan gta3 skulle släppas det var sjukt vad man längtade då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nej jag har spelet hemma och tycker det är skitkul. Ni PC användare lär inte bli besvikna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vertigo Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har ALDRIG spelat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Har inte spelat det en enda gång, inte ens sett någon annan spela. *Längtar tills på fredag* W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har det på PS2 . men inte orkat varva det..(30%) Ville vänta till PC versionen. Ni som inte spelat det alls måste verkligen längta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Stackars MÄNNISKOR! Aja, då lär ni ha roligt iaf. Det är väl inte synd om de som INTE spelat SA, de har ju bara roligt framför sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det är väl inte synd om de som INTE spelat SA, de har ju bara roligt framför sig Jepp... Som sagt, ångrar nu att jag spelade det på usla PS2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Det är väl inte synd om de som INTE spelat SA, de har ju bara roligt framför sig Ja, det var väl det jag skrev... Tror jag iaf... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Aldrig spelat det förrut. mycket förväntansfull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts