Guest CombatCraft90 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) Om du moddar om sentinellen utan att spara, så den ska visas i introfilmen, det går inte eller? Har moddad svin mycket nu och glömt spara när jag gjort det, så nu sitter jag här med en fungerande mod, fast ändå inte :/ . Nån som vill slänga upp lite backups? txd, dff, handling o.s.v Skulle vara snällt... Edit: Ingen? Sista försöket... Redigerad 6 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Gör alltid en backup av hela spelet innan du börjar modda... (eller iallafall de du ska modda) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Lite sent ... vore mycket bättre om du kunde ge mig sentinellen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 "film sentinelen" har väl ett eget filnamn i gta3.img eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 "film sentinelen" har väl ett eget filnamn i gta3.img eller har jag fel? Jo jo, i själva FILMEN, men när dom kör upp brevid advokatens hus, då är det den riktiga Sentinell... Och åter igen, ni hjälper MYCKET mer om ni lägger upp filerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts